سه‌شنبه 6 مهر 1395 تشکیل جلسه کمیته استقبال دانشجویان جدید در دانشگاه پیام نور مرکز محلات

جلسه کمیته استقبال از دانشجویان جدید ترم مهرماه سال تحصیلی 96-95 دانشگاه پیام نور مرکز محلات با حضور اعضای کمیته در اتاق جلسات این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: حامد سروش،سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز محلات، در این جلسه با بیان لزوم برنامه ریزی منسجم به منظور استقبال از دانشجویان جدیدالورود تاکید کرد و اظهار داشت: باید زمینه برگزاری یک جلسه استقبال مناسب از دانشجویان با همکاری تمام کارکنان مرکز فراهم شود.

حامد سروش افزود: جلسه استقبال از دانشجویان جدید مرکز محلات در روز پنجشنبه هشتم مهرماه برگزار خواهد شد و باید به دانشجویان جدید الورود اطلاع رسانی مناسب صورت پذیرد.

وی به برگزاری مراسم جشن به منظور ایجاد شادی و نشاط در بین دانشجویان اشاره کرد و افزود: می توان با برگزاری یک برنامه بانشاط خاطره خوبی در ذهن دانشجویان جدید ایجاد کرد و زمینه را برای علاقه بیشتر دانشجویان به محیط دانشگاه فراهم کرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز محلات تصریح کرد: در این جلسه بروشورها و مطالب آموزشی مورد نیاز دانشجویان ارائه خواهد شد و به سوالات دانشجویان جدید در زمینه رشته تحصیلی وی پاسخ داده خواهد شد.

تقسیم وظایف و اقدامات مقدماتی برگزاری جشن دانشجویان ورودی جدید از دیگر برنامه های این جلسه بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر