كوچك يا بزرگ كردن بخش :.رويدادها
شنبه 29 آذر 1393 اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی بدمینتون دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور کشور، استان یزد – مرکز رضوانشهر صدوق

اختتامیه پانزدهمین دوره  مسابقات قهرمانی بدمینتون دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور کشور، استان یزد مرکز رضوانشهر صدوق

 

مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره  مسابقات قهرمانی بدمینتون دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور کشور در مرکز رضوانشهر صدوق استان یزد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، پانزدهمین دوره  مسابقات قهرمانی بدمینتون دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور کشور که به میزبانی استان یزد از روز سه شنبه 25/9/93 درسالن ورزشی مرکز رضوانشهر صدوق آغاز شده بود در بعد از ظهر جهارشنبه 26/9/93 در قسمت تیمی با قهرمانی تیم زنجان به پایان رسید. همچنین در بخش یک نفره ، آذر بایجان غربی و در قسمت دونفره استان گیلان قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

در مراسم اختتامیه پس از قرائت کلام الله مجید و سود جمهموری اسلامی ایران، آقای دکتر خادمی ریئس پیام نور مرکز رضوانشهر صدوق ، ضمن عرض خسته نباشید به همه بازیکنان، سرپرستان، عوامل اجرایی و هیات اعزامی از پیام نور مرکز ، استان و همه همکارانی که ما را در اجرای هرچه بهتر این مسابقات یاری کردند ، اظهار امیدواری کرد که همه عزیزان از برگزاری این مسابقات رضایت داشته باشند و در پایان نیز با بیان اینکه  برگزاری اینگونه مسابقات باعث ایجاد همدلی ، انسجام  و تقویت تفکر گروهی و ایجاد حس خوب کنار هم بودن می گردد، برای همه دانشجویان آرزوی توفیق نمود..

در ادامه آقای پنجه باشی، مسئول فنی مسابقات، با تشکر از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات که مسابقات را با کیفیتی بسیار خوب برگزار کردند، اظهار داشت:  پانزدهمین دوره  مسابقات قهرمانی بدمینتون دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور کشور با حضور 60 ورزشکار از یازده دانشگاه در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز رضوانشهر صدوق در سه قسمت تیمی، یک نفره و دو نفره برگزار گردید و در پایان نتایج زیر حاصل شد:

بخش تیمی

نتایج مسابقات

رتبه اول

استان زنجان

رتبه دوم

استان گیلان

رتبه سوم مشترک

استان های یزد و همدان

 

بخش یک نفره

نام ورزشکار

استان

رتبه اول

قاسم ابراهیمی

آذربایجان غربی

رتبه دوم

هادی آقاشاهی

یزد

رتبه سوم مشترک

احسان آهنگ

زنجان

رتبه سوم مشترک

فرزین اسدی

گیلان

 

بخش یک نفره

نام ورزشکار

استان

رتبه اول

محمد ابراهیم محبوب و سینا سهیلی

گیلان

رتبه دوم

علی رضا کریمی و راعی

همدان

رتبه سوم مشترک

محسن اکبری و حسین استاد محمودی

سیستان و بلوچستان

رتبه سوم مشترک

فرشاد نصرتی و حسین یعقوب پور

تهران

 

در پایان مراسم نیز تیم های برتر جوایز خود را درافت نمودند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر