آلبوم تصاوير
یکشنبه 27 آبان 1397 مراسم آیین نو دانشجویان در ترم جدید برگزار شد.

مراسم آیین نو دانشجویان در ترم جدید برگزار شد.

مراسم آیین نو دانشجویان به مناسبت دانشجویان جدید الورود در روز یکشنبه مورخ 20/8/1397 از  ساعت 14 لغایت 17 با همکاری انجمن های علمی دانشجویی و کانونهای عترت و قرآن  با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از اعضای علمی، اداری، دانشجویان و خانواده های این عزیزان در  سالن همایش های خوارزمی واقع در طبقه چهارم مرکز تهران شرق برگزار شد.

به گزارش اداره فرهنگی مرکز، دکتر احمد آخوند سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق، ضمن خیرمقدم به دانشجویان و اعضای حاضر در جلسه از استقبال خوب دانشجویان، اعضای علمی و کارکنان ابراز تشکر و قدردانی کردند.

وی گفت: امروز دانشگاه پیام نور بعنوان بزرگترین دانشگاه دولتی دارای رتبه برتر آموزشی و پژوهشی در کشور می باشد و همچنین از تجهیزات مدرن آزمایشگاهی پیشرفته برخوردار است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور امروز در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری دانشجو می پذیرید. نکته حائز اهمت اینجاست چون این دانشگاه از سیستم آموزشی کتاب محور و آزمون سراسری بهره می گیرد، اکثر دانشجویان از کیفیت علمی خوبی برخوردار و خیلی از این افراد علاوه بر ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری درداخل و خارج از کشور،  مقلاتی ارایه می نمایند که در مرز دانش و در سطح بین المللی قرار دارند. 

آخوندگفت: امروز دانشگاه پیام نور این افتخار را دارد خدماتی چون امکان تحصیل همزمان دو رشته را برای دانشجویان فراهم نموده است.دانشجویان این مرکز الزامی به حضور در کلاس های نظری ندارند و به همین دلیل فرصت مهارت آموزی در کنار تحصیل در دانشگاه را دارند.

این مراسم در ساعت مقرر با پخش سرود ملی پاینده باد ایران خاتمه یافت.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر