1394/4/11 پنجشنبه

مراحل تحصیل از ابتدا تا دفاع
 اینجا کلیک کنید.
توجه، توجه (کلیه مراحل از نیمسال اول 1400 طبق توضیحات زیر سیستمی و از طریق منوی پیشخوان خدمت در سیستم گلستان انجام می گیرد)
 

قابل توجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

با توجه به فعالسازی پیشخوان ثبت تعیین موضوع و تصویب پروپوزال و همچنین درخواست دفاع پایانامه در سیستم گلستان، لذا از نیمسال اول 1401-1400 کلیه مراحل تعیین موضوع پایان نامه و اساتید راهنما و مشاور و همچنین درخواست دفاع (از ابتدا تا دفاع ) به صورت سیستمی و از طریق منوی پیشخوان خدمت سیستم گلستان می بایست انجام گیرد.

 

«درخواست تصویب موضوع و تعیین اساتید فعالیت های آموزشیپژوهشی»
با توجه به بخشنامه ابلاغ شیوه‌نامه، از تاریخ راه‌اندازی این پیش خوان و ارسال این نامه ، ضرورت دارد اجرای فرایند مربوط از طریق این پیش‌خوان صورت گیرد.

فرایند اجرایی پیش‌خوان به شرح زیر است: 

 

  1. درخواست دانشجو در خصوص موضوع پایان‌نامه یا رساله به همراه تکمیل فرم مربوطه و پیشنهاد اساتید راهنما و مشاور (دانشجو امکان جستجو اساتید بر حسب نام و نام خانوادگی استاد را دارد و در صورتی که در درخواست مربوطه قوانین رعایت نشده باشد با هشدار سیستم مواجه می گردد ) در این مرحله الزامی به ارسال یا تکمیل طرح پیشنهاده پارسا (پروپوزال) نمی باشد.
  2. بررسی و تایید مدیر گروه آموزشی و پژوهشی استان مربوط پس از اخذ نظر شورای آموزشی و پژوهشی گروه (در پیش خوان‌های قبلی شماره  خدمت اجرایی  مدیران گروه اعلام شده است ). در صورت عدم تایید اساتید اعلام شده، مدیر گروه می‌تواند با ذکر توضیحات مجددا در خواست را به دانشجو ارجاع دهد.
  3. تایید توسط اساتید راهنما و مشاوری که در مرحله قبل توسط مدیر گروه تایید شده اند .
  4. تایید کارشناس تحصیلات تکمیلی مرکز با خدمت 11 مطابق با مقررات آموزشی (لازم به ذکر است این سطح دسترسی هم به map کاربر ارائه درس و هم کاربر آموزش مرکز اختصاص یافته است )
  5. عودت درخواست به دانشجو و پس از آن ارسال طرح پیشنهاده پارسا (پروپوزال) توسط دانشجو
  6. بررسی و تایید اساتید راهنما و مشاور
  7. بررسی و تایید مدیر گروه  پس از  تصویب گروه آموزشی و پژوهشی مربوط
  8. تایید کارشناس تحصیلات تکمیلی مرکز با خدمت 11 و ثبت خودکار اطلاعات در پردازش 15210


«ثبت درخواست دفاع»

پیش خوان ثبت درخواست دفاع پارسا(پایان نامه و رساله)
روال فرایند به شرح زیر می باشد:
ا- درخواست دانشجو و تکمیل فرم‌های مربوطه مطابق با فایل راهنمای پیوست. لازم به ذکر است دانشجویان مطابق با فایل راهنما می‌بایست نسبت به بارگزاری مدارک و مستندات زیر اقدام نمایند:
(1) نامه ایرانداک مبنی بر ثبت طرح پیشنهاده تحقیق(پروپوزال). (2) فرم تایید کفایت دفاع تایید شده توسط اساتید راهنما و مشاور. (3) گزارش همانند جویی پارسا در ایرانداک. (4) افزون بر آن برای دانشجویان دوره دکتری، مقاله مستخرج از رساله و مستندات مربوطه به مقاله طبق مقررات و ضوابط (این مدارک در ردیف 4 ارسال مدارک بارگذاری شود)
2- بررسی و تایید استاد/ اساتید راهنما
3- بررسی و تایید استاد / اساتید مشاور
4- بررسی و تایید استاد راهنمای دوم در صورت تعیین در پردازش 15210
5- بررسی و تایید مدیر گروه استان و ثبت اسامی داور (شماره خدمت اجرایی مدیران گروه قبلا در پیش خوان معادلسازی دروس اعلام شده بود)
6- بررسی و تایید کارشناس تحصیلات تکمیلی مرکز با خدمت اجرایی 11
7- بررسی و تایید کارشناس مالی مرکز با خدمت اجرایی 29
8- بررسی تایید کارشناس آموزش با خدمت اجرایی 6
لازم به ذکر است اساتید و فعالیت دانشجو قبلا می بایست در پردازش 15210 (پردازش ثبت پروپوزال )توسط کاربر به درستی تعیین شده باشد تا در روال گردش کار ثبت درخواست دفاع،  اختلالی ایجاد نشود.


 
فايلها
rahnema defa.pdf 577.53 KB