فناوری و پژوهش
1398/4/19 چهارشنبه
امروز با حضور 35 مهارت آموز؛
تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور در طرح ملی تقویت و استعدادیابی کودکان و نوجوانان در حوزه کد نویسی اجرایی شد
تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور در طرح ملی تقویت و استعدادیابی کودکان و نوجوان در حوزه کدنویسی (دارکوب) امروز با حضور 35 مهارت آموز اجرایی شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد علی کریمی معاون پزوهش و فناوری در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی، گفت: استعدادهای خوبی در کشور وجود دارد که می توانند اقتصاد کشور را از وابستگی به نفت رها ساخته و اقتصادی پایدار مبتنی بر دانش پایه ریزی کنند.
دکتر کریمی با عنوان اینکه شناسایی این استعدادها در دوران کودکی و نوجوانی می تواند نقشی بسیار موثر در آینده کشور داشته باشد ، اظهار داشت: اگر در مسیر درست گام برداریم و استعدادهای کشور را شناسایی کنیم قطعا می توانیم در آینده شغلی و اقتصادی نسل آینده کشور نقش آفرین باشیم.
وی تصریح کرد: مهارت آموزان امروز مربیان فردا هستند که در کنار استعدادهای آینده قرار می گیرند و افق روشنی را برای اقتصاد کشور و پیشرفت و تعالی بیشتر رقم خواهند زد .
شایان ذکر است، این تفاهم نامه هفته گذشته با حضور دکتر محمدرضا زمانی ریاست دانشگاه در معاونت علمی ریاست جمهوری منعقد شد و  نخستین دوره آن با حضور مهارت آموزان طی سه روز در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir