فناوری و پژوهش
1398/4/8 شنبه
دکتر کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور در گفتگوی زنده با شبکه خبر:
پیام من کاربردی ترین اپلیکیشن اطلاع رسانی، آموزشی و پژوهشی دانشجویی کشور است
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور با حضور در گفتگوی با محور فناوری اطلاعات شبکه خبر به بیان دستاوردهای دانشگاه پیام نور در حوزه فناوری های نوین آموزشی و پژوهشی و برنامه های دانشگاه در زمینه کارآفرینی با بهره مندی از این فناوری ها پرداخت. 

به گزارش اداره کل روابط عمومی، کریمی با بیان تعریف سواد در عصر جدید افزود: امروزه در دنیایی به سر می بریم که باسواد فردی شناخته می شود که بتواند از آموخته ها و دانسته های خود برای تغییر زندگی و جامعه بهره مند شود. وی افزود، کشورهایی که در این حوزه پیشگام شده اند توانسته اند با توانمندسازی نیروی انسانی و پیاده سازی بسترهای الکترونیکی برای فرآیندهای مختلف، گوی سبقت را در حوزه های مختلف بربایند. 
وی در خصوص پیاده سازی سیستم های نوین آموزشی در دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان یک دانشگاه باز نسل سه، بهره گیری از سیستم های نوین را به صورت کاربردی پیاده سازی نموده است که برگزاری آزمون های انلاین الکترونیک یکی از این اقدامات و از ویژگی های منحصر به فرد دانشگاه پیام نور است. 
عضو هیات رئیسه دانشگاه پیام نور با اشاره به راه اندازی سامانه هوشمند اطلاع رسانی دانشگاه افزود:  اپلیکیشن "پیام من"، اولین اپلیکیشن رسمی دانشگاه پیام است و کاملا منطبق با ذائقه و نیاز دانشجویان و اساتید طراحی شده است. ایشان افزود: دسترسی های ویژه پیام من به نمرات، پرونده تحصیلی، بانک های مقالات و کتب، برنامه های کلاسی، ارتباط سهل با اساتید، اطلاعیه های اطلاع رسانی، همایش ها، برنامه های کارآفرینی استارتاپ ها، ... اکثر نیازهای اساتید و دانشجویان را فراهم می کند.
کریمی افزود: به منظور سهولت هرچه بیشتر، محتوای الکترونیک دروس و کتب دانشگاه به زودی در سامانه پیام من در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت. 

کریمی از ویژگی تعاملی این سامانه خبر داد و افزود: با توجه به عضویت استادان و کارمندان دانشگاه، دانشجویان به راحتی می توانند به استاد یا کارشناس خود دسترسی داشته باشند. 
شایان ذکر است لینک دسترسی به سامانه پیام من هم اکنون در آدرس http://apps.pnu.ac.ir
قرار گرفته و قابل نصب می باشد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir