استان ها
1398/6/10 یکشنبه
همزمان با هفته دولت :
دبیرخانه انجمن های علمی دانشجویی و سامانه بارگیری اطلاعات در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد


 همزمان با هفته دولت با حضور دکتر امین ناجی معاون فرهنگی ، اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور  دبیرخانه انجمن های علمی دانشجویی و سامانه بارگیری اطلاعات در دانشگاه پیام نور  مرکز شهرکرد افتتاح شد.  
به گزارش روابط عمومی ، در این مراسم  دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری  ضمن تبریک هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر  گفت : این دبیرخانه با هدف تفویض اختیار به استان و کاهش تصدی گری سازمان ، کیفیت بخشی به فعالیت انجمن های علمی و افزایش نشاط و مشارکت دانشجویان در استان ها به مدت سه سال به دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری واگذار شده است.
وی ضمن ابراز امیدواری از رونمایی این سامانه اظهار کرد :  انشالله این دبیرخانه بتواند نقش اثر گذاری در توسعه شبکه های اجتماعی و اتصال تمامی انجمن های علمی ، دانشجویی دانشگاه پیام نور  کشور با یکدیگر داشته باشد  تا  از این طریق گام مهمی در جهت همکاری مشترک با سایر استان ها برداشته شود.
درادامه این مراسم  دکتر امین ناجی معاون فرهنگی ، اجتماعی دانشگاه پیام نور  ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این دبیرخانه گفت : هم اکنون در دانشگاه پیام نور 13 دبیرخانه و جود دارد که انشالله و به زودی  با هدف تبین ، ترویج و ماندگاری گام دوم انقلاب بر پایه دانشجویی دبیرخانه چهاردهم را افتتاح خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه این دبیرخانه باید به صورت گسترده کار خود را ادامه دهد افزود :  در سامانه بارگزاری اطلاعات ضمن حفظ اطلاعات دیتا باید سرور های پر سرعت و با ظریفت بالایی وجود داشته باشد تا از این طریق بتوان اطلاعات کامل را به صورت جامع بارگزاری کرد .
دکتر امین ناجی کار انجمن‌‌های علمی را تزریق روحیه به سایر دانشجویان توصیف کرد و گفت: درصدد هستیم با هدف ترغیب و حمایت دانشجویان مجلات علمی انجمن های دانشجویی را راه اندازی کنیم  که هم تعامل مشترکی بین شورای نویسندگان ، هیأت تحریه ، اعضای هئیت علمی و دانشجویان بوجود آید  و هم از این طریق مقالا تی که چاپ  میشوند بتوانند در آزمون های ورودی دکترای تخصصی در دانشگاه اعتبار داده شود.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir