فرهنگی
1398/4/19 چهارشنبه
دکتر ناجی در جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان:
ضرورت توجه بیشتر به مقوله شادی در بین جوانان و خانواده ها
جشن فارغ التحصیلی 700 دانش آموخته و ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام نور مرکز همدان برگزار شد و از و 5 زوج دانشجویی تجلیل ‌شد. 
محمدهادی امین ناجی سه شنبه ۱۸ تیر در ششمین جشن بزرگ دانش آموختگی و ازدواج دانشجویی دانشجویان پیام نور با بیان اینکه دانشگاه پیام نور به جمع دانشجویی خود بیشتر از سایر اجزا اهمیت می دهد اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور افرادی هستند که بر پایه توانایی و اعتماد به نفس خود حرکت می کنند و سپس مدرسان و اعضای علمی در کنار آنها قرار می گیرند.
وی برگزاری ششمین جشن دانش آموختگی و ازدواج دانشجویی دانشجویان دانشگاه پیام نور را نمونه و مصداق پویایی دانشجویان این دانشگاه دانست و افزود: دغدغه اصلی مسئولان دانشگاه پیام نور بعد از دانش آموختگی موضوع اشتغال است و این مسئله تنها با همت پشتکار دانشجویان حل می شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی سازمان پیام نور کشور از انعقاد تفاهم نامه ای با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برای پشتیبانی از دانش آموختگان پیام نور خبر داد و گفت: طبق این تفاهم نامه در برنامه های حوزه توسعه روستایی دانش آموختگان دانشگاه پیام نور بدون وقفه و نوبت می توانند از پشتبانی کافی برخوردار شوند.
ناجی با بیان اینکه بخش فرهنگی دانشگاه نیازمند فعالیت های مختلف است چرا که فعالیت های تک محوری جامعه را یک بعدی می کند افزود: شادی جوانان در کنار خانواده ها بوده و حلقه مفقوده امروز جوانان ما شادی فردی و به دور از خانواده است بنابراین وظیفه اجتماعی ما این است که تلاش کنیم شادی و نشاط را در محیطی امن و همراه با خانواده ها ایجاد نماییم.
وی همچنین از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی به مدت ۳ سال در دانشگاه پیام نور خبر داد و عنوان کرد: ما در سال ۹۸ نیازمند فعالیت دانشجویان در بخش های مختلف هستیم تا فضای مناسبی در کشور ایجاد شود.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir