استان ها
1398/7/20 شنبه
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور البرز؛
نشست رئیس دانشگاه با سازمان برنامه و بودجه/برگزاری جلسه ستاد استقبال /بازدید از روند ثبت نام دانشجویان


دکتر جلالیان دربازدید از روندثبت نام دانشجویان در مراکز البرز ؛
ما به وظیفه خود در قبال دانشجویان عمل میکنیم
 
دکتر سید اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه  پیام نور استان البرز با حضور در محل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه پیام نور طالقان،هشتگرد . کرج ، با پذیرفته شدگان  جدید و کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.
  به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، همزمان با ایام ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در  دانشگاه  پیام نور ، دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز به همراه روسای مراکز البرز از چگونگی و مراحل ثبت نام  دانشجویان بازدید کرد.
 در این بازدید  دکتر جلالیان  با حضور در محل ثبت نام و در جمع پذیرفته شدگان ، ضمن تبریک قبولی به آنها، به معرفی امکانات مختلف و تسهیلات مالی دانشگاه  پرداخت و  به سوالات برخی از دانشجویان پاسخ داد.
 
 رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز در ادامه با کارکنان  و مدرسین مراکز و واحدهای دانشگاه نیز دیدار و گفتگو کرد و ضمن تقدیر از مساعی آنها بار دیگر اهمیت تکریم دانشجو را مورد تاکید قرار داد.
رئیس دانشگاه دقت،سرعت و نظم در فرآیند ثبت نام را خواستار شد و تصریح کرد: از ابتدای ورود دانشجویان به دانشگاه کیفیت ارائه خدمات آموزشی به دانشجو را با نظم و دقت معرفی کنید و یادآور شوید ما به وظیفه خود در قبال آنها جامه عمل میپوشانیم و از دانشجویان هم میخواهیم تا پایان تحصیل نکات و موارد مورد نیاز خود جهت ادامه تحصیل را به دقت و با هوشیاری پیگیری کنند.
 
گفتنی است با اعلام تمدید زمان ثبت نام ورودیهای جدی، رئیس دانشگاه پیام نور البرز روز پنجشنبه و جمعه 18 و 19 مهر را نیز  روز های ارائه خدمات به دانشجویان اعلام کرد.
 
 
با هدف تسریع در خدمت رسانی به دانشجویان ورودی جدید:
جلسه ستاد استقبال در البرز برگزار شد
رئیس دانشگاه پیام نور البرز،معاونین و مدیران این دانشگاه که اعضای ستاد استقبال از دانشجویان  هستند،با هدف بررسی خدمت رسانی و تسهیل پذیرش و ثبت نام دانشجویان ورودی جدید گرد هم آمدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، در این جلسه دکتر احمدی دهکاء معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ، آخرین وضعیت ثبت نام و نحوه ارائه خدمات به پذیرفته شدگان جدید الورود و همراهان این عزیزان را تشریح کرد.
دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز با تاکید بر تکریم دانشجویان ورودی جدید از معاونان و مدیران استان خواست فرآیند خدمت رسانی در امر پذیرش دانشگاه را موشکافانه مورد بررسی قرار دهند و در جهت تسریع و تسهیل ان تمامی نیروهای خود را در این امر مشارکت دهند.
رئیس دانشگاه جذب و پذیرش دانشجو را امری مهم عنوان کرد و افزود: ورود دانشجو به دانشگاه امری مهم است و مهمتر از آن ادامه تحصیل دانشجو تا مرحله فارغ التحصیلی و ورود به بازار کار است؛ لذا از همه همکارانم در دانشگاه میخواهم که تمام مساعی خود را در تکریم و ادامه خدمت رسانی به این سرمایه های اجتماعی را به کار گیرند.
 
به منظور هماهنگی لازم برای جذب اعتبارات استانی در البرز:
نشست رئیس دانشگاه با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان صورت گرفت
دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز به همراه معاون اجرایی و مدیر مالی و مسئول بودجه دانشگاه، در نشستی با سرکار خانم عربشاهی ریاست سازمان برنامه و بودجه  استان و رئیس تخصیص بودجه سازمان مذکور، ساز و کار جذب اعتبارات استانی و تخصیص بودجه به این دانشگاه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،دکتر جلالیان  در این دیدار با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و با هدف جذب اعتبارات استانی جهت تکمیل پروژه های در دست اجرای این دانشگاه در راستای توسعه دانشگاه پیام نور استان البرز،با تقدیر از حمایتها و مساعدتهای این سازمان، برنامه های در پیش روی دانشگاه را تشریح کرد و اذعان داشت: دانشگاه پیام نور در حال حاضر در راستای خدمت رسانی به دانشجویان این دانشگاه ،برنامه های تحولی دانشگاه برای تعامل حوزه پژوهش باجامعه،توسعه بخش ارتباط با صنعت،حمایت از حوزه کارآفرینی و توسعه مرکز نوآوری را علاوه بر پروژه های عمرانی در دست اجرا دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز تخصیص اعتبار استانی را از سوی این سازمان، کمک مناسبی در پیشبرد اهداف مذکور عنوان کرد.
خانم دکتر عربشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز نیز در این نشست با اشاره به بازدید اخیر که از امکانات،پروژه های دانشگاه پیام نور استان البرز در مرکز کرج صورت گرفته بود اذعان داشت: یکی از وظایف سازمان برنامه و بودجه بررسی، تهيه و تدوين برنامه‌هاي توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي بلندمدت، ميان‌مدت و كوتاه مدت استان البرز است که با توجه به جایگاه علمی ، پژوهشی  و فرهنگی دانشگاه پیام نور،این دانشگاه را در ردیف این برنامه ریزی قرار داده ایم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز ادامه داد: از طرحها و برنامه های دانشگاه پیام نور استان البرز که یکی از اعضای اصلی کارگروه پژوهش و فناوری استان است حمایت خواهیم کرد.
 
 
 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir