استان ها
1398/7/23 سه‌شنبه
به همت امور فرهنگی استان آذربایجان شرقی ،
گارگاه نشریات برای دانشجویان استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به همت  امور فرهنگی و دانشجویی استان آذربایجان شرقی  ، کارگاه نشریات دانشجویی برای دانشجویان فعال در حوزه نشریات مراکز و واحدهای استان ، با حضور اساتید برجسته این حوزه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی :این کارگاه با حضور حداکثری دانشجویان علاقه مند و فعال در حوزه نشریات ، در طی 3 روز با تدریس اساتید بنام این حوزه برگزار شد و شرکت کنندگان در پایان این کارگاه آموزشی مدرک مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری را دریافت کردند.

دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان با تقدیر از برگزار کنندگان این کارگاه و دانشجویان شرکت کننده ، گفت : دانشجویان فعال در حوزه نشریات جزو دانشجویان مستعد دانشگاه هستند که می توانند با این هنر و استعداد خود دانشگاه را در حوزه های مختلف علمی ، پژوهشی و اطلاع رسانی یاری کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان با مثبت ارزیابی کردن برگزاری کارگاههای آموزشی برای دانشجویان فعال و داوطلب علم آموزی ، گفت : برنامه های شش ماهه دوم سال در حوزه فرهنگی تدوین شده و با کمک و همراهی مسئولین ذی ربط و خود دانشجویان همه آنها را در موعد مقرر اجرا خواهیم کرد.

در این دوره آموزشی ، کارگاه یادداشت و مقاله نویسی توسط دکتر غنی زاده معاون دانشگاه پیام نور استان ، دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی ، کارگاه صفحه آرایی و گرافیک نشریات توسط مهندس شمع سوزان ، مدرس دوره های گرافیک مطبوعاتی و کارگاه مصاحبه و خبرنویسی توسط مهندس خوشکار مقدم ، روزنامه نگار و داور جشنواره نشریات دانشجویی وزارت علوم برگزار شد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir