فرهنگی
1398/6/13 چهارشنبه
با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزشی عالی و پژوهشی کشور؛
نشست سالیانه مسئولین بسیج اساتید مراکز استانی دانشگاه پیام نور برگزار می شود

مسئول بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون های استانی گفت: نشست سالیانه بسیج اساتید مراکز استانی دانشگاه پیام نور با عنوان جنبش استادی، الزامات وظرفیت ها با حضور دکتر زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکزآموزش عالی و پژوهشی کشور روز یکشنبه 24 شهریورماه سال جاری در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزارخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی،دکترپارسا گفت:هدف این نشست تخصصی، هم افزایی اساتید دانشگاه پیام نور در جهت تحقق جنبش استادی وشناخت و معرفی واستفاده از ظرفیت های داخلی، تبیین و عملیاتی کردن تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: فعالیت در جهت تحقق مدل ظرفیت راه حل، در برابر مدل، بحران  بن بست با بکار گیری نگاه به ظرفیت های انقلاب اسلامی و ملت رشید ایران و رویکرد حل المسائلی و مسئله محور از اهم اهداف بسیج اساتید است.

وی بابیان اینکه بسیج اساتید دانشگاه پیام نوربر این باوراست که توانمندی و ظرفیت اساتید دانشگاه پیام نور  ظرفیتی نا شناخته  است که باید به جامعه عرضه شود و از آن در شناخت مسائل کشور و ارائه راه حل و اجرای طرح های ملی ومنطقه ای استفاده شود افزود:بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در پی تحقق این امر بوده و امیدواراست با همکاری اولیاء دانشگاه و اساتید بسیجی شاهد تحقق این واقعیت مغفول باشیم.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir