اخبار
نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور  نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور در سه بخش کتبی، شفاهی و پژوهشی به میزبانی زنجان برگزار می شود. این مسابقات در دو مرحله استانی و کشوری به ترتیب در تیر و شهریور ماه سال جاری برگزار می شود. لذا علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این جشنواره به صورت اینترنتی و از طریق نشانی الکترونیکی pnuquran.ir اطلاعات خود را از طریق آدرس اینترنتی مذکور ثبت کنند.

بخش کتبی نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور در 4 شاخه شامل آشنایی با مفاهیم قرآنی، سیره معصومین، اخلاق و احکام به صورت اینترنتی و آنلاین در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

بخش شفاهی این مسابقات نیز در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 5، 10، 20 جزء، حفظ کل، اذان و دعا خوانی در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

لازم به ذکر محورهای بخش پژوهشی این جشنواره شامل قرآن؛ عترت و وحدت اسلامی، قرآن؛ عترت و اقتصاد مقاومتی، قرآن؛عترت و مهندسی فرهنگی، قرآن؛عترت همدلی و همزبانی و سوره شناسی قرآن کریم است که علاقمندان جهت ارسال مقاله تا اواسط مرداد ماه سال جاری مهلت دارند.

ضمناً، آئین نامه مسابقات مذکور در سایت موجود می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر