قابل توجه دانشجویان پژوهش محور

1. دانشجویان می توانند در نیمسال دوم تحصیل جهت انتخاب موضوع و طرح پیشنهادی پایان‌نامه اقدام نمایند.

2. دانشجویان پژوهش محور می‌توانند اساتید راهنما و مشاور خود را از بین اساتیدی که دانشگاه تعیین می‌کند انتخاب نمایند.

3. دانشجویان پژوهش محور همراه با پایان‌نامه فقط می‌توانند یک عنوان درسی را انتخاب نمایند.

4. فاصله زمانی بین تاریخ تصویب پروپوزال  تا زمان دفاع از پایان‌نامه حداقل 4 ماه باشد.

5.دانشجویانی که واحد پایان‌نامه را انتخاب کرده‌اند قبل از شروع نیمسال بعدی می‌بایست از پایان‌نامه خود دفاع نمایند و در غیر این صورت تا زمانی که دفاع نکرده‌اند در انتخاب واحد هر نیمسال باید واحد مذکور را اخذ کنند.همچنین دانشجویانی که قصد دارند در نیمسال تابستان دفاع کنند لازم است در انتخاب واحد نیمسال تابستان نیز پایان‌نامه را اخذ نمایند.

6. دانشجویان متقاضی دفاع می‌بایست حداقل 3 هفته قبل از تاریخ مورد نظر به واحد تحصیلات تکمیلی مراجعه نمایند.

7. نمره پایان‌نامه از18محاسبه می‌شودو جهت کسب 2 نمره باقیمانده ضروری است دانشجو از پژوهش انجام شده(پایان‌نامه) حداقل یک مقاله چاپ شده یا پذیرش شده در نشریات علمی یا مقاله مورد تایید اساتید راهنما و مشاور را ارائه نماید.

*توجه: از ابتدای مهرماه 95 نمره مقاله 2 نمره میباشد و دانشجویانی که تمایلی به ارائه مقاله ندارند میتوانند از نمره مقاله انصراف دهند.

8. پس از برگزاری جلسه دفاع دانشجو بایستی تمامی اصلاحات مورد نظر اساتید داور، راهنما و مشاور را انجام داده و قبل از صحافی پایان‌نامه با مراجعه به واحد تحصیلات تکمیلی فرم تاییدیه پایان‌نامه دریافت و تکمیل نماید.

9. دانشجویان آموزشی_پژوهشی قبل از دفاع از پایان‌نامه می‌بایست حداقل در 5 جلسه دفاعیه شرکت نموده و فرم مربوطه را از آموزش تحصیلات تکمیلی دریافت و تکمیل نمایند.

دروس پیش نیاز پایان نامه و سمینار(تحقیق و تتبع نظری) :

- کلیه دروس جبرانی

- درس روش تحقیق رشته های مربوطه

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر