كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
سخن ریاست دانشگاه


با درود و سلام به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و
با درود و سلام به روح پرفتوح امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی و با درود به ارواح طیبه شهدا و با آرزوی سلامتی، طول عمر با عزت و توفیق مقام‌معظم‌رهبری و کلیه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و با عرض ادب واحترام خدمت دانشجویان فهیم و محترم.

امروزه جایگاه علم و فناوری برکسی پوشیده نیست و این دو، خود محور توسعه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به شمار می‌روند. به عبارتی تولید علم وتوسعه علم به عنوان موتور محرکه توسعه پایدار وهمه جانبه کشورها نقش عمده‌ای را ایفا می‌کنند.

وظایف دانشگاه از منظر امام خمینی (ره) در سه مقوله جای می‌گیرند:

اول: انسان‌سازی، دوم: قطع وابستگی و استقلال کشور، سوم: حفظ و تداوم انقلاب اسلامی. به تعبیر امام خمینی(ره)، سرنوشت کشور در دانشگاه تعیین می‌شود و سعادت و شقاوت جامعه را دانشگاه تعیین می‌کند. مقام‌معظم‌رهبری (حفظه‌الله) درباره اهمیت علم و علم‌آموزی می‌فرمایند: کشوری که دستش از علم تهی است، نمی‌تواند توقع عزت، توقع استقلال، هویت و شخصیت، توقع امنیت و توقع رفاه داشته باشد. ایشان می‌فرمایند با اقتدار علمی است که یک ملت، می‌تواند سخن خود را به گوش همه افراد دنیا برساند، با اقتدار علمی است که می‌تواند سیاست برتر و دست والا را در دنیای سیاسی حائز شود.

سعی و تلاش کلیه کارکنان علمی و اداری دانشگاه پیام‌نور کنگاور این است که محیطی آرام، صمیمی و علمی را جهت ادامه تحصیل و تحقیق دانشجویان عزیز فراهم کند و آنان را هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ اعتقادی، دینی و فرهنگی رشد دهندکه انشااله بتوانند نقش مفید و مؤثری در پیشرفت آینده کشور ایفا نمایند.

 

(العلم السلطان: علم قدرت است)

 

با آرزوی توفیق الهی

دکتر مهرداد احمدی فر 

رییس دانشگاه پیام نور کنگاور

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر