اخبار
 
دانشگاه پیام نور و سازمان فعالیتهای قرآنی دانشگاهیان کشور جهاد دانشگاهی با هدف مشارکت در توسعه و ترویج مفاهیم قرآن کریم در جامعه دانشگاهیان دانشگاه پیام نور تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء کردند.
به گزارش روابط عمومی، دکتر کریم نجفی برزگر معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در این مراسم ضمن اشاره به ویژگیهای دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور علاوه بر دارا بودن4000 عضو هیات علمی و 502 مرکز و واحد در سراسرکشور دارای 12 نمایندگی در خارج از کشور است و در 64 کشور دنیا دانشجو دارد.
دکتر نجفی با اشاره به فعالیت های قرآنی صورت گرفته در دانشگاه پیام نور افزود:دانشگاه پیام نور تاکنون موفق به برگزاری بیست دوره جشنواره قرآن و عترت از سال 75 تاکنون ومیزبانی بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت شده است و بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت در شهریور ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور استان یزد برگزار خواهد شد. ایشان همچنین به اجرای طرح سراسری آموزش همگانی قرآن کریم موسوم به طرح تسنیم اشاره کرد.
وی سازمان فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور را سازمانی فعال و پیشرو در زمینه ترویج فعالیت های قرآنی توصیف نمود و خواستار مشارکت هرچه بیشتر این سازمان در توسعه فعالیت های قرآنی دانشگاه پیام نور شد.
دکتر صابر فرزام رئیس سازمان فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور نیز در این دیداربه تاریخچه ای از فعالیت های این نهاد از بدو تاسیس تاکنون اشاره کرد و حاضران را با مراکز زیر مجموعه این سازمان و فعالیت ها و خدمات مربوط به آنها از جمله خبرگزاری قرآنی ایکنا آشنا نمود.
دکتر فرزام در این نشست، آمادگی سازمان فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور را برای همکاری مشترک با دانشگاه پیام نور اعلام کرد.
در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری به امضاء طرفین رسید .
متن این تفاهم نامه در ادامه آمده است:



 
 
امتیاز دهی