اخبار
 
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: چهار طرح ورزشی، فرهنگی و آموزشی همزمان با دهه فجر در دانشگاههای پیام نور شهرستان های زاهدان، راسک، چابهار و ایرانشهر بهره برداری می شود

عباس اویسی روز چهارشنبه در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: این طرح ها شامل نخستین زمین استاندارد کبدی ساحلی در زاهدان، ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه پیام نور واحد راسک، سوله ورزشی چند منظوره مرکز چابهار و مسجد دانشگاه پیام نور ایرانشهر است.
وی برگزاری رقابت های فوتسال، صعود به قله تفتان، کرسی آزاد اندیشی دانشجویی، شب شعر، نمایشگاه عکس با محور انقلاب اسلامی، نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی، هنری و صنایع دستی را از جمله برخی برنامه دهه فجر این دانشگاه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: بر همه واجب است که در مسیر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی هوشمندانه، مدبرانه، با بصیرت و هدفمند گام بردارند. 
اویسی تصریح کرد: این انقلاب نه تنها در حوزه سیاسی توانست نظام سیاسی حاکم بر ایران را زیر و رو کند بلکه در حیات اجتماعی و فرهنگی مردم نیز تاثیرگذار بود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به گفته تحلیل‌ گران یکی از بزرگ ‌ترین انقلاب‌ های قرن بیستم بود که با برهم‌ زدن معادلات سیاسی رایج نقطه عطفی در تاریخ سیاسی جهان شد، اظهار داشت: این انقلاب با وجود همه توطئه ها و ترور شخصیت های مهم نظام روز به روز تنومند تر و قطار انقلاب به حول و قوه الهی با سرعت بیشتر ادامه مسیر داد.
با بیان اینکه این دانشگاه با دارا بودن 10 واحد و مرکز دانشگاهی در سراسر سیستان و بلوچستان هم اینک دارای افزون بر 14 هزار دانشجو است گفت: این دانشگاه در 105 رشته کارشناسی و چهار رشته کارشناسی ارشد در استان دانشجو پذیرش می کند.
وی با بیان اینکه این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاههای کشور دارای کمترین شهریه است گفت: علاوه بر فراهم شدن زمینه تحصیل دانشجویان همزمان در 2 رشته دانشگاه پیام نور، امکان ادامه تحصیل افراد پذیرفته شده در رشته کارشناسی ارشد هر استان و شهرستانی را در نزدیکترین مرکز در دسترس آنان فراهم کرده است

 
 
امتیاز دهی