منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آموزش
اطلاعیه ها
جستجو
جستجو
راهنمای کلاسهای الکترونیکی
فرهنگی
کلاسهای الکترونیکی
متون عمومي
متون عمومي
وب سايت ها
همایش ها
ورود
آموزش
 

بسمه تعالی

 ارباب رجوع محترم دبیرخانه هیأت اجرایی جذب دانشگاه با سلام و احترام خواهشمند است پیش از مراجعه به دبیرخانه هیأت اجرایی جذب و گزینش و یا مکاتبه با بخشهای مختلف دانشگاه، به نکات ذیل توجه فرمایید. پیشاپیش از توجه و دقت شما تشکر و قدردانی می­شود.

 

راهنمای کلی

 استخدام بصورت عضو هیأت علمی و طرح سربازی: بنا به بخشنامه­های واصله از وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری، استخدام عضو هیأت علمی بصورت پیمانی و یا طرح سربازی، از طریق شرکت در فراخوان­های سالانه وزارت خانه (شهریور و بهمن ماه) انجام می­گیرد که هم­اکنون پرونده افراد شرکت کننده در فراخوان سال جاری با توجه به تعیین این دانشگاه به عنوان اولویت در دست بررسی می­باشد و نتایج فراخوان­های گذشته اعلام شده و خاتمه یافته است. ضمناً کلیه اطلاعیه­ها در رابطه با  فراخوان­ها درپ ورتال دانشگاه به آدرسwww.pnu.ac.ir  قسمت دبیرخانه هیات اجرایی جذب و گزینش قابل مشاهده است.

جذب بصورت بورس:متقاضیان دریافت بورس از طریق فراخوان­های سالانه وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری، ثبت­نام می­نمایند. پرونده متقاضیانی که در سامانه دانشگاه ثبت­نام نموده­اند قابل بررسی بوده و از طریق سایت دانشگاه به آدرس www.pnu.ac.ir قسمت دبیرخانه هیات اجرایی جذب و گزینش قابل پیگیری می­باشد.

تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانی: این تبدیل وضعیت، تقریباً 2 سال به طول می انجامد. درخواست تبدیل وضعیت با تکمیل فرم مشخصات فردی و انجام مصاحبه­های علمی، عمومی و استعلام از مبادی ذیربط انجام میگیرد.

تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی و یا از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی: تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی و یا از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی منوط به احراز شرایطی به این شرح است:

  • - ماندگاری سنوات پیمانی حداقل 2 سال و حداکثر 5 سال
  • - تکمیل فرم مشخصات فردی
  • - کسب 70% تا 100% حداقل امتیازات ارتقاء مرتبه با توجه به جداول مربوطه
  • - تأیید صلاحیت عمومی از هیأت مرکزی جذب وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری
  • - تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی از رسمی- آزمایشی به رسمی- قطعی مشروط به احراز مرتبه دانشیاری است.

تبدیل وضعیت از اداری به علمی:تبدیل وضعیت از اداری به علمی منوط به احراز شرایطی به این شرح می­باشد:

  • - دارا بودن مدرک دکترا یا دانشجوی دکترا پس ازطی آزمون جامع
  • - کارمند رسمی- قطعی دانشگاه باشد.
  • - تکمیل فرم مشخصات فردی
  • - کسب 70% تا 100% حداقل امتیازات ارتقاء مرتبه با توجه به فرم های مربوطه
  • - تأیید صلاحیت عمومی از هیأت مرکزی جذب وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری

توجه:در خصوص افراد با مدرک کارشناسی ارشد، تبدیل وضعیت اداری به علمی، منوط به تصویب در هیأت امنا دانشگاه وشرکت در فراخوان­های جذب است در ضمن یادآور میشود که محل خدمت فرد تبدیل وضع یافته خارج از تهران و سایر کلان شهر ها است.

انتقال اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور:جا به جایی و انتقال اعضای محترم هیأت علمی معمولاً پس از گذشت ده سال از حضور در محل خدمت تعیین شده با توجه به مدرک تحصیلی فرد متقاضی و شرایط عمومی محل خدمت با ارائه مدارک زیر قابل بررسی است :

  • - گواهی موافقت از رئیس دانشگاه مبدا
  • - گواهی موافقت از رئیس  دانشگاه مقصد
  • - درخواست متقاضی به همراه مدارک شناسایی و همچنین تکمیل فرم مشخصات فردی

جابه جایی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در خود استان با صلاحدید رئیس استان و هماهنگی با دبیرخانه هیات اجرایی جذب وگزینش می تواند در همان استان بدون رعایت شرایط فوق صورت بگیرد.

انتقال اعضای هیأت علمی سایر دانشگاه ها به دانشگاه پیام نور: این جابجایی و انتقال با توجه به نیاز دانشگاه پیام نور و درخواست فرد متقاضی با ارائه مدارک ذیل قابل بررسی است:

- گواهی موافقت از ریاست دانشگاه مبدأ

- گواهی موافقت معاون محترم مالی و اداری دانشگاه پیام نور

- درخواست کتبی فرد متقاضی

- تکمیل فرم مشخصات فردی

توجه:در صورتیکه هنوز سئوال و یا ابهامی برای شما وجود دارد، می توانید از طریق سامانه گویای دبیرخانه هیأت اجرایی جذب (23322772) برای کارشناس ذیربط پیام بگزارید. اگر بازهم مشکلی بود به استحضار شما می­رسد که دبیر محترم هیات اجرایی جذب و گزینش اعضای هیات علمی، صبح­های دوشنبه و چهارشنبه برای دیدار حضوری، در سامانه تکریم ارباب رجوع به آدرس (تهران- بزرگراه ارتش- خیابان نخل- دانشگاه پیام­نور) حضور می­یابد. همچنین کارشناس محترم دبیرخانه هیأت اجرایی جذب و گزینش دانشگاه همه روزهبرای پاسخگویی در سامانه تکریم ارباب رجوع مستقر است. برای روئت اطلاعیه های دبیرخانه هیأت اجرایی لطفا به پورتال دانشگاه پیام نور به آدرس  www.pnu.ac.ir قسمت دبیرخانه هیات اجرایی جذب و گزینش دانشگاه مراجعه فرمایید. موفق باشید.

 
 
امتیاز دهی