آرشیو اخبار
1397/5/20 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در نشست با انجمن های علمی دانشجویی؛
نقش پررنگ دانشجویان در تسریع امور فرهنگی/ ضرورت مشارکت حداکثری دانشجویان در فعالیت ها

.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در جمع اعضای انجمن های علمی-دانشجویی دانشگاه با عنوان اینکه مشارکت دانشجویان نقش موثری در تسریع امور فرهنگی و در ایجاد انگیزه و امید در جامعه دارد، برلزوم مشارکت حداکثری دانشجویان در فعالیت ها تاکید کرد.
دکتر اورکی با بیان این که دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب با داشتن اعضای علمی برجسته و سرآمد، کارکنان ساعی و توانا و امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی با آخرین تکنولوژی روز دنیا در رشته های روانشناسی، تربیت بدنی، جغرافیا، سایت های رایانه ای و دیگر زمینه ها، بعنوان یک برند در میان سایر مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور شناخت می شود، افزود: انجمن های علمی- دانشجویی با برقراری ارتباط با انجمن ها و کانون های علمی-دانشجوی سایر دانشگاه ها می توانند برای معرفی هر چه بهتر پتانسیل ها و ظرفیت های دانشگاه به منظور همکاری با محققان و پژوهشگران نقشی برجسته ایفا کنند.
وی گفت: برگزاری برنامه های فراگروهی و مشترک با سایر دانشگاه ها می تواند موجب هم گرایی، دوستی و روحیه وحدت میان دانشجویان گروه های علمی مختلف و از همه مهمتر خلق ایده و نوآوری شود.
عضو علمی دانشگاه پیام نور به مسیر دانشگاه ها که به سمت نسل چهارم با ماهیت فرصت سازی، کارآفرینی و تولید ثروت پیش می رود اشاره کرد و افزود: دانشجویان باید همزمان با تحصیل بتوانند برای خود و دیگران کارآفرین باشند، باید بدانند در هر رشته چگونه ایده ها خلق، پرورش و سرانجام به عرصه کارآفرینی می رسد.
وی با اشاره به موفقیت های دانشجویان دانشگاه پیام نور در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور با پتانسیل و ظرفیت های علمی وسیعی که دارند می توانند در حوزه های مختلف وارد شده و به موفقیت برسند.
دکتر اورکی در پایان ضمن اعلام حمایت از فعلیتهای فرهنگی دانشجویی خاطر نشان کرد: یکی از کارهایی که دانشگاه صرف نظر از مشکلات موجود باید انجام دهد ایجاد انگیزه و امید در جامعه است و برای این مهم فرهنگ سازی روحیه امید و تعهد به کشور و میهن دوستی همراه با کار گروهی نیاز است و ما جامعه دانشگاهی می توانیم همه با هم برای تحقق این هدف اهتمام ورزیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر