استان ها
1397/5/23 سه‌شنبه
در دانشگاه پیام نورابوموسی ؛
رئیس دانشگاه با فرمانده راهکنشی نیروی دریایی سپاه ابوموسی دیدار و گفتگو کرد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی با فرمانده راهکنشی نیروی دریایی سپاه ابوموسی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار فرمانده سپاه نیروی دریایی ابوموسی با بیان اینکه دانشجو در محیط دانشگاه، باید علاوه بر فعالیت های علمی به معنویت فکری و اخلاق بپردازند، افزود: دانشجویان باید احساس مسئولیت و روحیه انقلابی داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های ارزشی و از برکات نظام اسلامی است.
فرمانده راهکنشی نیروی دریایی سپاه ابوموسی افزود: اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه، باید اهتمام به علم و تحقیق را سرلوحه کار خود قرار دهند.
در ادامه رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی گفت: محیط دانشگاه پیام نور، محیطی شاداب، نوآور و پویا است.
عامری سیاهویی با تاکید بر تشکل های دانشجویی و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، افزود: دانشجویان دانشگاه پیام نور ابوموسی فعال و پویا می باشند و فعالیت های دانشگاه به سمت دانش پژوهی است.
رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه پیام نور نسبت به نظام و انقلاب متعهد بوده و همچنین دارای روحیه انقلابی و ایثارگری می باشند.
عامری سیاهویی در پایان خواستار بازدید دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه از دستاوردها و نمایشگاه راهیان نور در جزیره شدند که فرمانده سپاه با این درخواست موافقت نمودند.

 
امتیاز دهی