استان ها
1396/12/2 چهارشنبه
برگزاری مراسم باشکوه ایام فاطمیه دردانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال
مراسم باشکوه سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت ایام فاطمیه دردانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال برگزار شد

.




به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت ایام فاطمیه ، مراسم عزاداری باشکوهی به همت امورفرهنگی و گروه دانشجویی خیریه یاران مهدی(عج) با حضور مشتاقان و وفاداران به آن حضرت در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال برگزار شد .
این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین نبوی؛ مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نوراستان تهران، و دکتر سیدعلی هاشمی زاده عقداء؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال، مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.
هاشمی زاده عقداء پس از تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه، گفت: عزاداری شهادت این بانوی گرانقدر در فرهنگ شیعه از جایگاه رفیعی برخوردار است و در این میان، مقام و منزلت حقیقی آن بانوی بزرگوار جهان اسلام، از درک و فهم آدمی خارج است.
در ادامه، مسئول نهاد نمایندگی رهبری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت دخت پیامبر گرامی، در خصوص حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: آنچه مسلم است این است که حضرت فاطمه زهرا(س) از بزرگترین واسطه های فیض الهی بوده و شیعیان و پیروان ولایت، مدیون جهاد و مبارزه ایشان در راه دفاع از امامت و ولایت هستند.
وی در ادامه تصریح نمود: برهمه مسلمانان به ویژه بانوان اسلامی لازم است که از زندگی، شخصیت و سیره حضرت زهرا (س) الگو بگیرند.
مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، عزاداری با مداحی مجید پروانه، اجرای نمایش دانشجویی و به تصویر کشیدن واقعه فدک ادامه یافت و در پایان از شرکت کنندگان در مراسم پذیرایی بعمل آمد .


 
امتیاز دهی