استان ها
1396/3/2 سه‌شنبه
در دانشگاه پیام نور ایلام ،
برگزاری کارگاه نشریات دانشجویی در دانشگاه پیام نور ایلام

.

کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی  با هدف آموزش دانشجویان با اصول حرفه ای خبرنگاری در دانشگاه پیام نور به مدت دوروز در سالن اندیشه ستاد استان   برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورایلام ،دکترمنصوری ریاست استان  ضمن عرض  خیرمقدم وسپاسگزاری از حضور پرشور وشعور  مردم در انتخابات این پیروزی را به ملت ایران تبریک عرض نمود و  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده اند"وظیفه یک دانشجوی آگاه در جریانات سیاسی این است که درست فکر کند ودرست تحلیل کند وتحلیل درست را به دیگران انتقال دهد ومردم را آگاه کند"، دانشگاه را محیط تضارب آراء وبیان  عقاید ونظرات دانست  وهمچنین ایشان ابراز داشتند که کارگاههای  آموزشی نشریات دانشجویی در واقع یک نوع آموزش برای دانشجویان به منظور آشنایی با با فرهنگ گفتگو وتعامل ونقد سازنده برروی یک رویدا د علمی، فرهنگی و.... در سطح دانشگاهها وجامعه می باشد.
 در این کارگاه آشنایی با دستورالعمل  اجرایی سامانه نشریات دانشجویی، نحوه استفاده از پایگاه نشریات دانشجویی، آموزش تکنیک های مصاحبه و فن مصاحبه ، آموزش شیوه های تهیه گزارش و مقاله ، آموزش سبک خبر نویسی ، صفحه آرایی توسط استاد اشکان یوسفی از اساتید مجرب در حوزه نشریات برای شرکت کنندگان ارائه می گردد.

 
امتیاز دهی