استان ها
1396/4/14 چهارشنبه
به همت رییس دانشگاه پیام نور استان تهران:
زمینی به ارزش تقریبی پانصد میلیارد ریال به دانشگاه پیام نور استان تهران اهدا شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، جلسه ای با حضور رییس دانشگاه پیام نور استان تهران و علیرضا حسامی خیر فرهنگ دوست و علاقمند به گسترش آموزش عالی، فرزند مرحوم محمد حسامی در سالن جلسات دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور دکتر مرادی معاون آموزش، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی، دکتر خلیلی نژاد معاون اجرایی، دیگر مسوولان و مدیران ستادی تشکیل شد.

دکتر جمشیدی در خصوص کمک این خیر نیک اندیش  گفت :در این نشست، از سوی نیکوکار گرامی علیرضا حسامی فرزند مرحوم حسامی، دو قطعه زمین به مساحت 20000000 متر مربع  به ارزش تقریبی پانصد میلیارد ریال در منطقه 19 تهران به دانشگاه پیام نور استان تهران به منظور احداث و راه اندازی مرکز استقرا شرکت های دانش بنیان، آزمایشگاه ها و مجموعه فرهنگی- ورزشی هبه شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند، خداپسندانه و خیر خواهانه علیرضا حسامی  اظهار داشت: اهدا و احداث دانشگاه، باقیات صالحاتی است که انسان های بزرگ و پیروان علم و دانش از خود به یادگار می گذارندو  این، خدمت بزرگی به ایران اسلامی است که فرزندان این آب و خاک از آن بهره می گیرند و انشالله در آن، رشد و توسعه روزافزون علم و دانش و اندیشه را رقم میزنند.

دکتر جمشیدی خاطر نشان ساخت: رشد هر کشوری مرهون رشد علوم و فنون خوداتکای آن است. علوم و فنونی که کشور را از وابستگی و آسیب پذیر بودن در حوزه های مختلف مصون نماید. ما امیدواریم این حرکت خداپسندانه، با توجه به نیت خیری که در آن است، منشاء تحولات ارزشمندی باشد، همانگونه که امام راحل (ره) هم فرموده اند که اساسا دانشگاه منشاء همه تحولات است.

گفتنی است این خیر علاقمند به علم و دانشگاه چندی پیش، از سوی دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر رستمی ابوسعیدی ریاست عالی دانشگاه پیام نور مورد نیز تقدیر و تکریم قرار گرفت.


 
امتیاز دهی