استان ها
1396/3/1 دوشنبه
رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر:
روابط عمومی زبان گویا مغز متفکر یک سازمان است

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر در جمع روابط عمومی این دانشگاه گفت: روابط عمومی کار درجه دو یا سه نیست بلکه زبان گویا مغز متفکر یک سازمان است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، رئیس این دانشگاه در مراسم تقدیر از روابط عمومی های برتر این دانشگاه به مناسبت هفته روابط عمومی گفت: اگر انسانها در هر جایگاهی که هستند چه در زندگی شخصی و چه اجتماعی و شغلیشان آگاهی و شناخت کامل یا نسبتا کامل نسبت به خود داشته باشند بخشی از مشکلات حل می شود و این یعنی بخشی از مشکلات ما برمی گردد به عدم شناخت به مسائل ومسئولیت هایی که پذیرفته ایم

دکتر محمد رضا بحرانی افزود: اگر ما دائما خودرا رصد کنیم و ببینم چقدر از نقش های خود آگاه هستیم و این یعنی همان انسانی که در جامعه فرهیخته و آگاه و با مسئولیت دارد زندگی می کند .

وی افزود:اگر ما تمام ادیان را نگاه کنیم اصول مشترک همه ادیان همین تاکید بر محاسبه نفس و رصد انسان است و یعنی اینکه ما همواره یکسری مسئولیت داریم که باید به آن توجه کنیم. روابط عمومی یک نقش مضاعفی را به ما تحمیل می کند و آن انتقال پیام از یک نقطه به هزاران نقطه است با اهداف مختلف است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر ادامه داد:اگر ما به این مسولیت شما در دانشگاه نگاه کنیم می بینیم که روابط عمومی چقدر نقش بزرگی در دانشگاه دارد. اینکه انسانها را به حقوق خودشان را آشنا کنیم و از مشکلات آنها با خبر شویم.

وی تاکید کرد:ما در دانشگاه به صورت مستقیم و غیر مستقیم با هزاران نفر درارتباط هستیم و اگر ما با سیستمها و کانال ارتباطی موثری بتوانیم پیامها را انتقال دهیم می بینیم که چقدر تاثیر ما برجامعه زیاد است و این میزان اثر گذاری را می رساند و اگر ما هرکدام از مشاغلی که داریم اگر اینگونه تحلیل کنیم از اثرگزاری آنها در جامعه مطلع می شویم

دکتر محمدرضا بحرانی در خصوص جایگاه روابط عمومی در دانشگاه گفت:ما باید سعی کنیم روابط عمومی را در دانشگاه به جایگاه اصلی خود برسانیم.در سال جاری یکی از اولویت های جذب دانشجو است و بهترین راه استفاده از ظرفیت های روابط عمومی است.

وی درخصوص مسئولیت های روابط عمومی هم افزود: یکی از مسئولیت های روابط عمومی این است که فرصت های موجود را به مخاطب معرفی کند تا مخاطب شانس انتخابش بیشتر شود .

دکتر محمد رضا بحرانی در پایان افزود:روابط عمومی کار درجه دو یا سه نیست بلکه زبان گویا مغز متفکر یک سازمان است چون کار تجزیه و تحلیل اطلاعات یک سازمان را می تواند انجام دهد و اگر اطلاعات را با جهت گیری مشخص تهیه کند می تواند درتفکرات افراد تاثیر بگذارد.

دراین مراسم از سه روابط عمومی برتر مراکز و واحدهای دانشگاه پیامنور استان بوشهر تقدیر شد که روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحدهای گناوه و خورموج و مرکز برازجان به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شدند.

همچنین درادامه این برنامه کارگاه آموزشی مسئولین روابط عمومی با عنوان ارتباط با رسانه برگزارشد


 
امتیاز دهی