استان ها
1397/5/20 شنبه
در دانشگاه پیام نور چهار محال و بختیاری،
مراسم تودیع و معارفه‌ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان چهار محال و بختیاری برگزارشد

.

آیین تودیع حجت‌الاسلام دکتر سعید صفی مسئول سابق و معارفه‌ حجت‌الاسلام  اسماعیل رئیسی به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان با حضور حجت الاالسلام والمسلمین تقوی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور ، دکتر علیرضا آبرود ریاست دانشگاه پیام نور استان ، مسؤلین استانی ، اساتید ، دانشجویان و کارکنان در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم دکتر علیرضا آبرود ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حال حاضرتولید علم و دانش در حوزه های مختلف در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور به جایگاه خیلی خوبی دست یافته است، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان چهار محال و بختیاری با بیش از 8000 هزار دانشجو ، 86 نفر عضو هیأت علمی ، 250 نفر کارمند و بیش از 500 نفر استاد مدعو در 11 مرکز و واحد که  توانسته  نقثش بسزایی در تعالی علمی و فرهنگی دانشگاهی استان ایجاد کند. وی، به نقش و رسالت دفاتر نهاد نمایندگی در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: این دفاتر نقش کلیدی در تقویت ارزش های اعتقادی، دینی، بصیرت و آگاهی دهی و خودباوری دانشجویان، تحکیم وحدت حوزه و دانشگاه و ایجاد فضای معنوی دانشگاه ها برعهده دارند.
 در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علی تقوی در این آیین، اظهار کرد: داشتن اساتید روحانی در مراکز دانشگاهی باعث ایجاد وحدت در دانشگاه می‌شود و روحانی می‌بایست مبلغ رسالت دین باشد.
وی افزود: لازم است مسئولان تلاش کنند تا باری از دوش مردم برداشته شود چراکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است.
معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور بیان کرد: نگاه به یکدیگر باید نگاه خدمت و دست‌گیری باشد و نه نگاه مچ‌گیری و دانشگاه نیز باید به عنوان بهترین محیط جامعه رسالت خویش را به نحو مطلوب انجام دهد.
حجت‌الاسلام تقوی خاطرنشان کرد: لازم است دستاورد‍‌ها و اتفاقات خوبی که در دانشگاه می‌افتد دیده شده و بیان شود چراکه برگزاری مراسم‌ها، برنامه‌های مذهبی، نشست‌های هم‌اندیشی، بصیرت افزایی و ... از افتخارات دانشگاه به شمار می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: ممکن است اساتید نگاه‌های سیاسی مختلفی داشته باشند اما قضاوت درمورد آن‌ها غلط است چرا که فضای دانشگاه، یک فضای آزاداندیشی است و لازم است گفتمان‌ها در دانشگاه در راستای روشن‌نگری، بلندنظری و نگاه خوب ایجاد شود و مانع از ایجاد زمینه‌های انحراف شود.
معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به اینکه با یک دانشگاه متمدن فاصله داریم، تصریح کرد: تمدن شامل فناوری، فرهنگ، اخلاق، دین و ... است و لازم است تلاش کرد تا نگاهمان مانند نگاه مقام معظم رهبری باشد.
 یاد آور می شویم در این آیین حجت الاسلام اسماعیل رئیسی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان معرفی و از زحمات  حجت الاسلام سعید صفی تقدیر با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
 

 
امتیاز دهی