استان ها
1396/3/30 سه‌شنبه
در بیست وسومین روز از ماه مبارک رمضان ،
بازدید رئیس دانشگاه پبام نور استان مرکزی

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور: همزمان با روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان دکتر ملکی راد به همراه تعدادی از همکاران و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از سه خانوار بی سرپرست و محروم تحت پوشش کمیته امداد دلجویی کردند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: دلجویی از این خانواده ها به ویژه در این ماه مبارک از وظیفه هر انسان و مولاگونه است.

دکتر ملکی راد اشاره کرد: در این روز مبارک بعد از شبهای لیالی القدر از سه خانواده بی سرپرست که زنان خانواده با توجه به فوت همسرانشان مسئولیت هدایت و کنترل خانواده را نیز بر عهده دارند بازدید به عمل آمد.

ایشان با گفتگو با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ادامه داد: از روند کمکهای کمیته امداد تشکر و قدردانی کرده و خواستار مطرح نمودن کمکهای کمیته امداد به خانواده ها در بین جوامع شدند.

در این دیدار موسی نژاد آماری از وضعیت خانواده های تحت پوشش کمیته امداد ارائه نموده و اشاره کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در همه زمینه حامی خانواده ها بوده و در  طرح های جدید وامهای خود اشتغالی به تحت پوششان خود می دهند که این سه خانواده از کارآفرینان هستند.

مدیر کل کمیته امام خمینی (ره) ادامه داد: بحث درمان تحت پوشش کمیته امداد به صورت 100 درصد پرداخت می شود و علاوه بر کمک های مستمری که ارائه می شود کمک هزینه تعمیرات منازل و تحصیل دانش آموزان و دانشجویان به خانواده ها یاری می شوند.


 
امتیاز دهی