اداری و مالی
1395/10/15 چهارشنبه
دکتر حسنی در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:
اختصاص 23 میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری/ ایجاد فضای شادابی و نشاط اولویت دانشگاه است

.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه 100طرح عمرانی دهه فجر امسال در دانشگاه های پیام نور کشور به بهره برداری می رسد، گفت: احداث ساختمان های فرهنگی، مساجد، کتابخانه، آزمایشگاه، فناوری اطلاعات (آی تی) و سایت رایانه ای از جمله طرح های عمرانی قابل بهره برداری در دانشگاه های پیام نور است.

به گزارش روابط عمومی ، معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نوردر نشست با رؤسای مراکز و واحدها ومدیران ستاد استان چهارمحال و بختیاری افزود: سال گذشته 110 طرح در دانشگاه های پیام نور کشور بهره برداری شد و امید است مابقی طرح های در دست اجرا نیز تا سال 96 بهره برداری شود.

وی ایجاد فضای شادابی و نشاط برای دانشجویان را از اولویت های اصلی دانشگاه پیام نور در سال های آتی عنوان کرد و گفت: در این راستا محوطه سازی، تکمیل فضاهای آموزشی، تکمیل فضا و افزایش رشته های ورزشی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

معاون دانشگاه، ساخت کارگاه و آزمایشگاه های ملی در تمامی استان ها با همکاری مسئولان استانی را از اولویت های این دانشگاه برشمرد.

معاون اداری، مالی وعمرانی دانشگاه پیام نور همچنین از اختصاص 23 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های دانشگاه پیام نور شهرکرد خبر داد و افزود: امسال تمام این مبلغ به استان  اختصاص می یابد.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم برای تجهیز کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه های پیام نور حدود 180میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است که پنج میلیارد ریال آن به استان چهارمحال و بختیاری تخصیص داده می شود.

   دکتر حسینعلی قجری رییس دانشگاه پیام نورچهارمحال وبختیاری نیز در این نشست اظهارکرد: دانشگاه پیام نور نقش بسزایی در توسعه وعدالت آموزشی به خصوص در نقاط محروم داشته است.

حسینعلی قجری افزود: این دانشگاه در چهارمحال و بختیاری با وجود محرومیت های فراوان، رتبه برتر فرهنگی را به مدت سه سال به دلیل کارکرد موفق در نشریات دانشجویی، کسب رتبه های برتر در جشنواره های رویش، حجاب وعفاف و نماز به خود اختصاص داد.

وی اظهار کرد: در زمینه های آموزشی و ورزشی نیز این دانشگاه در برخی رقابت ها گوی سبقت را از دیگر استان ها ربوده است.

قجری در ادامه از افتتاح پنج طرح عمرانی در دانشگاه های پیام نور فارسان، لردگان، بروجن، جونقان و اردل همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.


 
امتیاز دهی