اداری و مالی
1395/7/10 شنبه
دکتر حسنی در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات سراسری هوا و فضا:
دانشگاه پیام نور، آسانسور محرومین است

.

وی بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که دانشگاه پیام نور دانشگاه محرومین است که با کمترین هزینه بیشترین بازده را برای کشور دارد.
دکتر حسنی در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات سراسری هوا و فضا در دانشگاه پیام نور مشهد اظهار داشت: قریب به ۳۰ هزار دانشجوی پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی پذیرفته شدند که حدود ۳۰ درصد از کل جمعیت ورودی های ارشد دولتی دانشگاه ها را در بر می گیرد و خود نشان از کیفیت خدمات آموزشی و سطح علمی دانشگاه پیام نور دارد.
وی تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان در بحث مباحث پژوهشی و فرهنگی هزینه کردیم که ثمره و نتیجه عینی آن را در همین مسابقات نمایان است.
وی بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که دانشگاه پیام نور دانشگاه محرومین است که با کمترین هزینه بیشترین بازده را برای کشور دارد.
حسنی گفت: اگر به مقایسه بودجه و هزینه های دانشگاه‌ها در مقایسه با خروجی ها بپردازیم خدمات‌ ارزنده دانشگاه پیام نور به جامعه مشهود است.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه افزود: معتقدیم دانشگاه پیام نور آسانسور و پله های ترقی برای مناطق کمتر برخوردار است و امیدواریم با کیفیت بالا و هزینه ها پایین، دانشگاه پیام نور بتواند این پل ترقی را برای قشر ضعیف حفظ کند.
وی عنوان کرد: در کشور و در ۵۰۰ مرکز و واحد دانشگاه به‌وضوح مشاهده می شود که پرچم فرهنگی کشور توسط دانشگاه پیام نور حتی در نقاط مرزی بالا نگه داشته شده است.
وی با اشاره به سطح قابل قبول مسابقات سراسری هوا و فضا، اضافه کرد: با این پیشرفت و ازخود گذشتگی در آینده نه چندان دور پیشرفت های بزرگی را برای ایران اسلامی به ارمغان می آوریم و این مهم با هزینه کم و کیفیت بالای دانشگاه ممکن شده است.
فیصل حسنی با اشاره به اینکه اکنون دنیا از مباحث فیزیکی به سمت محتوا می رود و باید خود را برای دنیای کنونی آماده کنیم، خاطر نشان کرد: اگر امروز نتوانیم کتاب های علمی در شاخه های مختلف و علوم انسانی را خودمان به رشته تحریر درآوریم، یعنی در مقابله با شبیخون فرهنگی موفق نبوده ایم پس می بینیم ضرورت دارد به سمت تولید محتوا برویم و در آینده هر دانشگاه یا کشوری که در زمینه تولید محتوا موفق عمل نماید قطعاً پیروز عرصه علم و فناوری خواهد بود.

 
امتیاز دهی