اداری و مالی
1395/9/18 پنجشنبه
دکتر حسنی در گردهمایی مدیران اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور:
انضباط مالی و تمرکز بر درآمد غیر شهریه ای باید مورد توجه قرار گیرد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، مدیران اداری ، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور سراسر کشور در نشست دو روزه در تهران گرد هم آمدند
در اختتامیه این نشست دو روزه دکتر حسنی معاون اداری ، مالی و عمرانی   گفت: با اهتمام ریاست دانشگاه و پیگیری های انجام شده توسط مجموعه معاونت اداری مالی و عمرانی در بودجه سال آینده دانشگاه پیام نور دارای وضعیت مناسبی است که البته با جلسات مختلف با نمایندگان محترم و نیز وزارت علوم به دنبال افزایش بودجه در بخش های مختلف هستیم.
دکتر حسنی در ادامه ضمن تشکر از همه مدیران استانی گفت: بدون تلاش همه شما در سراسر کشور امکان اجرای برنامه های حوزه اداری مالی و عمرانی وجود ندارد و شما باید کما فی السابق در زمینه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در دانشگاه اهتمام داشته باشید.
وی در خصوص پروژه های عمرانی دانشگاه افزود : تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا پروژه های نیمه تمام دانشگاه را به سرانجام برسانیم و در همین راستا با افتتاح 100 پروژه در دهه فجر انتظار می رود روسای استانی با هماهنگی مدیران زیربط نسبت به تکمیل این پروژه ها در موعد مقرر اقدام کنند.
معذون اداری ، مالی و عمرانی دانشگاه در ادامه افزود : با توجه به امکانات خوب دانشگاه باید با مدیریت صحیح منابع موجود از قبیل آزمایشگاهها ، اماکن ورزشی و تجهیزات در اختیار استانها به سمت افزایش درآمد غیر شهریه ای حرکت نماییم .
فیصل حسنی در خصوص استفاده از ظرفیت خیرین گفت : اگر در زمینه شناخت خیرین دانشگاه یار اقدام شود و استانها گزارش مناسبی از وضعیت پروژه ها در اختیار خیرین قرار دهند قطعا می توانیم در این زمینه فعال باشیم و همین جا به استانها اعلام می شود به هر میزان از خیرین جهت تکمیل پروژه ها و خرید تجهیزات بتوانید کمک جذب نمایید به همان میزان نیز سازمان مرکزی کمک خواهد کرد .
وی با اشاره به دستور ریاست دانشگاه و تصمیم هیات رییسه گفت: سازمان اقتصادی دانشگاه برای امکان درامد زایی بهتر و انجام برخی پروژه های درامد زا با سایر دستگاهها به زودی تاسیس می شود.
گفتنی است در این نشست دو روزه اسفند مز مدیرکل امور مالی ، حاج محمد علی مدیر کل امور اداری و رضوانی مدیر کل امور عمرانی در کارگروههای مختلف به بررسی مسایل  دانشگاه در حوزه های مالی ، ادرای و عمرانی با مدیران زیربط پرداختند .

 
امتیاز دهی