اخبار
1397/5/17 چهارشنبه
نشست رسمی اعضای دبیرخانه منطقه 9؛
اولین نشست رسمی اعضای دبیرخانه منطقه 9 دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این نشست که با حضور دکتر نژادعلی رییس دبیرخانه منطقه 9 و سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی، دکتر مسعودی فر رئیس دانشگاه پیام نور خراسان شمالی، دکتر ثقفی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی و دکتر یوردخانی رئیس دانشگاه پیام نور سمنان برگزار شد، اعضا به بحث و تبادل نظر در خصوص مباحث منطقه پرداختند.

دکتر عزیزاله نژاد علی در حاشیه این نشست افزود: این نشست اولین جلسه رسمی برگزار شده دبیرخانه منطقه 9 پیام نور کشور بود گرچه که در ایام تعطیلات، نشست های غیر رسمی و بازدید های حضوری از یکی از استان ها صورت گرفته بود. سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی افزود: با همفکری اعضا پیشنهادات در حوزه های مختلف علمی، آموزشی و اداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و جهت تصمیم گیری نهایی به سازمان مرکزی و اعضای محترم هیات رئیسه ارسال خواهد شد.

رئیس دبیرخانه منطقه 9 پیام نور کشور افزود: از مهمترین مباحث مورد مذاکره، بحث تفویض اختیار حداکثری در راستای اهداف منطقه ای شدن  به استانها و مراکز و واحدها می باشد که پیشنهاداتی از جمله دسترسی مراکز و واحدها به گزارش 581 در رفع مشکلات دانشجویان ، استرداد شهریه به منطقه و مراکز ،ردیف بودجه مشخص جهت تشویق پرسنل در راستای افزایش درآمد زایی غیر شهریه ای تنظیم شده است که امیدواریم با تایید سازمان مرکزی هرچه زودتر اجرایی گردد.

 

 


 
امتیاز دهی