اخبار
1396/11/29 یکشنبه
ایجاد تسهیلات جدید آموزشی برای دانشجویان نابینا؛
افتتاح کتابخانه و واحد تولید محتوای صوتی دانشجویان نابینا در مرکز تبریز

.

کتابخانه و واحد تولید محتوای صوتی ویژه دانشجویان نابینا در دانشگاه پیام نور مرکز تبریز افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با اشاره به تحصیل تعدادی دانشجوی نابیناو کم بینا در مرکز تبریز و برخی مراکز و واحدهای استان،گفت: با راه اندازی این واحد تولید محتوای صوتی و با همکاری خود دانشجویان،کتابهای صوتی برای این قشر از دانشجویان تولید و مورد استفاده قرار می گیرد تا قسمتی از مشکلات این عزیزان در خصوص ادامه تحصیل و کسب مدارج علمی مرتفع شود.
وی با عنوان اینکه از این پس مرکز تبریز آماده ارائه هرگونه خدمات در این زمینه به کلیه دانشجویان دانشگاههای پیام نور کشوراست، افزود: کتابخانه و واحد تولید محتوای صوتی با اعتباری بالغ بر 60 میلیون ریال ویژه دانشجویان عزیز کم بینا و نابینای دانشگاه پیام نور تجهیز شده است.
دکتر معصومی با تقدیر از زحمات مسئولین اجرایی مرکز تبریز و پیگیریهای صورت گرفته ، گفت: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه مردمی و مولود انقلاب است و در این دانشگاه وظیفه داریم به همه آحاد دانشجویی با هرشرایطی ارائه خدمت نماییم.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به تفاوت های آموزشی دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاهها گفت : افتخار می کنیم که به عنوان یک دانشگاه پیشرو و ماموریت گرا به دانشجویان عزیز این میهن اسلامی خدمات گسترده ارائه می کنیم.

 
امتیاز دهی