فرهنگی
1397/4/19 سه‌شنبه
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور تشریح کرد:
جزئیات طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در تابستان 97

.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی جزئیات طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه پیام نور در تابستان 97 را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور گفت: طرح ضیافت اندیشه دانشجویی 97 شامل؛ برنامه های آموزشی، فرهنگی و معنوی است و توسط دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با همکاری گروه معارف و معاونت آموزشی دانشگاه برگزار می شود.
وی درخصوص نحوه ثبت نام دانشجویان در این طرح گفت: دانشجویان برای شرکت در این طرح باید به دفاتر نهاد استانی پیام نور مراجعه نموده و طبق برنامه اعلام شده توسط دفاتر نهاد(به صورت حضوری یا مراجعه به سایت) ثبت نام کنند.
وی با اشاره به واحدهای درسی خودخوان دانشگاه پیام نور در تابستان و منع ارائه دروس معارف به صورت خودخوان، افزود: گذراندن واحدهای درسی معارف در تابستان صرفا از طریق ضیافت اندیشه که توسط نهادهای استانی پیام نور برگزار می شود، امکان پذیر است.
وی درخصوص اعلام نمرات نیز اظهار داشت: نمرات اعلام شده از طرف دفاتر نهاد استانی پیام نور، توسط آموزش استان و کاربر ارشد در سامانه گلستان ثبت خواهد شد و دانشجویان می توانند از طریق این سامانه از نتایج خود مطلع شوند.
حجت الاسلام والمسملین نبوی اذعان داشت: دانشجویان مجاز هستند بین 2 تا 4 واحد ار دروس معارف را در این طرح اخذ نموده و نسبت به سایر واحدهای درسی تا سقف 8 واحد طبق مقررات دانشگاه عمل کنند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری درخصوص شهریه یادآور شد: دفاتر نهاد بر اساس مصوبه هیات رئیسه، جهت تامین هزینه های اجرای دوره حضوری و غیرحضوری، بخشی از هزینه ها را در قالب شهریه از دانشجویان اخذ می کند.
وی افزود: برای ثبت نمرات طرح ضیافت در سامانه گلستان، دانشجویان موظف به پرداخت 50 درصد شهریه ثابت و 100 درصد شهریه متغیر هستند.
وی در پایان گفت: اگر دانشجویی پس از شرکت در طرح ضیافت نمره لازم را کسب نکرده و یا جهت ثبت نمره به آموزش مراجعه نکند، موظف به پرداخت شهریه نیست. بنابراین می تواند پرداخت شهریه را تا زمان ثبت نمرات به تاخیر بیندازد.


 
امتیاز دهی