فرهنگی
1396/12/10 پنجشنبه
هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی برگزار می شود
دکتر نجفی برزگر از برگزاری هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور به میزبانی دانشگاه هرمزگان خبر داد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر نجفی برزگر معاون فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت:این جشنواره در تاریخ 12 اسفندماه شروع و تا 15 اسفندماه ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور با شرکت 340 نشریه دانشجویی از 29 استان از تاریخ 12 لغایت 15 اسفندماه 1396 به میزبانی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در جزیره زیبای قشم برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: قریب به 2000 اثر دانشجویی از 340 نشریه در موضوعات : تیتر ، خبر ، مصاحبه ، گزارش ، عکس ، گرافیک و صفحه آرایی به جشنواره واصل شده که در سه بخش: فرهنگی و اجتماعی ، علمی ، تخصصی و علوم انسانی به رقابت می پردازند که در بخش جنبی و ویژه جشنواره نیز بیش از 150 نشریه با موضوع : شعار سال ، امر به معروف و نهی از منکر و انتخابات حضور دارند.
وی اضافه کرد: همزمان با برگزاری این جشنواره ، انتخابات مدیران مسؤل نشریات دانشجویی جهت انتخاب دو عضو دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه نیز برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: در طول سه روز برگزاری جشنواره علاوه بر برگزاری کلاس های تخصصی با موضوعات مختلف در حوزه نشریات با حضور اساتید مجرب ویژه دانشجویان و کارشناسان، نمایشگاهی از نشریات منتشر شده در سال 94 ،95 و 96 در سطح مراکز و واحدهای دانشگاه نیز در جزیره قشم برپا خواهد شد.

 
امتیاز دهی