اخبار و رويدادها
1398/11/1 سه‌شنبه
جلسه کانون دانش اموختگان دانشگاه پیام نور
راه اندازی کانون دانش اموختگان دانشگاه پیام نور

مدیر کل امور دانشجویان خبر داد:

به زودی کانون  دانش آموختگان دانشگاه پیام نور راه اندازی خواهد شد.

دکتر مجید صفاری نیا، مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت : نخستین جلسه ایجاد کانون  دانش آموختگان دانشگاه پیام نور، درتاریخ 29 دی ماه سال جاری در سالن شماره یک شورای  سازمان مرکزی با حضورجناب اقای دکتر امین ناجی معاون محترم فرهنگی،اجتماعی،دانشجویی و 20 دانش آموخته از رشته های مختلف  و مقاطع تحصیلی دکتری،کارشناسی ارشد و کارشناسی، برگزار خواهد شد.

دکتر صفاری نیا افزود: اهداف این کانون؛ ارائه خدمات علمی، فنی، فرهنگی، رفاهی و ورزشی، ایجاد تأسیسات و امکانات رفاهی( فرهنگی- هنری- آموزشی و غیره ) برای اعضای کانون و خانواده آن ها ، فراهم کردن امکان بازدید از مراکز و واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی برای دانشجویان و اعضاء جهت آشنایی هرچه بهتر با این صنایع، ايجاد ارتباط و تعامل سازنده بين همكاران شاغل در عرصه هاي مختلف علمي و اجرايي كشور، استفاده از استعداد ها ، توان ، تجربه و تخصص دانش آموختگان و...

مدیر کل امور دانشجویان ادامه داد: تشكيل بانك جامع اطلاعات دانش‌آموختگان و اعضاي جامعه از بدو تاسيس تاكنون به منظور شناسايي پتانسيل هاي موجود، شناسايي فارغ التحصيلان موفق عرصه هاي علمي/صنعتي/حاكميتي و مديريتي جهت انتقال تجارب ايشان به نسل جديد دانش آموختگان، همفكري و تبادل نظر دانش آموختگان با دانشگاه جهت بازنگري، اصلاح و به روزرساني سرفصل دروس دانشگاهي به منظور ايجاد تطابق هرچه بيشتر مباحث علمي و اموزشي با نياز صنعت و بازار كار، فراهم نمودن بستر مناسب اشتغال و كاراموزي براي دانشجويان و دانش اموختگان جوان به كمك دانش اموختگان كارافرين، مستند سازي اطلاعات دانش اموختگان با تهيه و انتشار كتاب اطلاعات دانش اموختگان ادوار گذشته و اينده و ... جز برنامه های این کانون می تواند باشد.

دکتر صفاری نیا ضمن اشاره به حدود یک میلیون فارغ التحصیل از دانشگاه پیام نور تصریح کرد : حدود 162000 فارغ التحصیل در رشته حقوق،144000رشته حسابداری،137000 رشته علوم تربیتی، 107000 رشته روانشناسی و... در مقطع کارشناسی  و بالغ بر 800 فارغ التحصیل دکتری از دانشگاه پیام نور نشان از استعداد بالقوه و پتانسیل ارزشمند این دانشگاه است که در صورت شکل گیری کانون فارغ التحصیلان می توانند خدمات شایانی را در پی داشته باشد.

دکتر صفاری نیا  در پایان افزود : دانش آموختگان علاقمند دانشگاه پیام نور ، جهت راه اندازی شعبه استانی و عضویت در این کانون می توانند با شماره 22454990 22485299 این دبیرخانه تماس حاصل نمایند.









 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir