استان ها
1402/2/23 شنبه
نشست اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با رئیس و مدیران دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
تشریح اهم ظرفیتها، برنامه ها و دستاوردهای دانشگاه پیام نور؛ / طرحهای پیشنهادی و دغدغه های کلان دانشگاهی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این نشست دکتر میکائیل جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارش مبسوطی از اهم فعالیتها، ظرفیتها و برنامه های آتی آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور و بیان ایجاد صندوقهای حمایتی دانشجویی؛ جذب روبه رشد متوالی دانشگاه پیام نور در سالهای اخیر را نشانه اعتماد، رضایت مردمی و استقبال از رویکرد نظام آموزشی این دانشگاه دانست.
دکتر جمال پور با تقدیر از زحمات نمایندگان مجلس و اعضای محترم کمیسیون آموزش گفت؛ حسن نیت و حمایت نمایندگان از دانشگاه پیام نور موحبات امید آفرینی و انگیره مضاعف همکاران اداری و علمی این مجموعه در راستای خدمات مطلوب روز افزون به آینده سازان میهن عزیزمان خواهد شد.
در ادامه مهدی اسماعیلی نماینده محترم مردم شهرستان میانه و نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این نشست با تشریح اقدامات ماندگار کمیسیون آموزش در حوزه فعالیتهای دانش بنیانی؛ بر محورهای اساسی کمیسیون در راستای حمایت از رشته های مهارتی و اشتغال افرین در جهت تسریع روند مسیر توسعه کشور اشاره نموده و از حمایت های مجلس از دانشگاه پیام نور در جهت ارتقای کیفیت آموزشی کشور خبر داد.
وی همچنین با لحاظ گستره وسیع جغرافیایی دانشگاه پیام نور، سطح کیفی آموزشی دانش آموختگان دانشگاه پیام نور را مطلوب ارزیابی کرد. حجت الاسلام والمسلمین اکبر احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار استان خراسان رضوی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی شرقی، عمل به رسالت و ماموریت دانشگاه پیام نور را استثنایی خوانده و به دلیل فراهم شدن امکان تحصیل برای علاقمندان و محرومین کشور در دانشگاه پیام نور، از عزم جدی کمیسیون بر حمایت از این دانشگاه مردمی خبر داد.
همچنین حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی نماینده محترم همدان با اشاره و تائید سیستم و رویکرد آموزشی دانشگاه پیام نور، عدم حضور دانشجویان و دانشگاهیان پیام نور در اغتشاشات اخیر را نشانه آگاهی و انقلابی بودن آنان خوانده و موفقیت و قبولی دانشجویان پیام نور در مقاطع بالاتر تحصیلات تکمیلی را در کتاب محوری و عدالت آموزشی آن عنوان کرد.
وی ضمن اعلام حمایت قاطع از دانشگاه پیام نور تاکید کرد: دولت نیز در حمایت از دانشگاه پیام نور اقدامات جدی انجام دهد.
سپس دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز، استخوان بندی آموزشی و قداست پیام نور را تمجید کرده و با اشاره به اولویت و موضوعات مطرح تربیتی در دانشگاه پیام نور، بر افزایش رشته های کاربردی اشتغال آفرین تاکید داشت. سخنران نهایی این نشست سرکار خانم دکتر شیوا قاسمی پور نماینده مردم شهرستان های سروآباد و مریوان استان کردستان از انجام وظیفه به نحو قابل قبول دانشگاه پیام نور در حمایت از ادامه تحصیل محرومین خبر داده و از نقش حمایتی پیام نور از بانوان در کنار ایفای نقش مادری تقدیر کرد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir