استان ها
1401/8/24 سه‌شنبه
 سرپرست دانشگاه پيام نوراستان فارس:
رسالت اساتيد ، اميد بخشي به جوانان در برابر توطئه هاي دشمنان است 

رسالت اساتيد ، اميد بخشي به جوانان در برابر توطئه هاي دشمنان است/مقدمات ايجاد 50 رشته جديد كارشناسي ارشد در دانشگاه پيام نور فارس فراهم شد

سرپرست دانشگاه پيام نور استان فارس گفت: دانشگاه پيام نور با بهره گيري از الگوي جهادي، آموزش عالي را در همه مناطق كشور توسعه داده است.

دكتر محسن جاجرمي زاده در نشست هم انديشي اساتيد دانشگاه پيام نور استان فارس، اقبال داوطلبان به تحصيل در دانشگاه پيام نور را نشان دهنده جايگاه ويژه اين دانشگاه در بين جامعه و دارا بودن سيستم آموزش عالي پويا و منحصر به فرد دانست و افزود: دانشگاه پيام نور با استفاده از شيوه هاي مختلف آموزشي و دريافت كمترين شهريه در بين دانشگاه هاي شهريه بگير،در محروم ترين نقاط كشور زمينه تحصيل با كيفيت را براي علاقمندان فراهم كرده است.

سرپرست دانشگاه پيام نور استان فارس اضافه كرد: دانشگاه پيام نور با دارا بودن قابليت هاي بالقوه از جمله فعاليت 3 هزار و 800 عضو هيئت علمي و با كسب موفقيت در زمينه هاي مختلف، هم اكنون مسئوليت مهمي در آموزش عالي كشور را برعهده دارد.

دكتر جاجرمي زاده خواستار توسعه رشته هاي دانشگاه پيام نور خصوصاً در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري شد و يادآورشد: با بررسي هاي صورت گرفته دانشگاه پيام نوراستان فارس پتانسيل راه اندازي 50 رشته جديد در مقطع كارشناسي ارشد را داراست كه اميدواريم با موافقت شوراي گسترش وزارت علوم بزودي شاهد فعال شدن اين رشته ها باشيم.

سرپرست دانشگاه پيام نور استان فارس در ادامه سخنان خود، مسئوليت اساتيد دانشگاه را در شرايط فعلي جامعه حساس و مهم عنوان كرد و اظهارداشت: رسالت اميد بخشي به جوانان وظيفه اساتيد است چرا كه دشمن به دنبال سياه نمايي و نااميد كردن نسل جوان و شبهه افكني در دل آنان است.

اساتيد ، جوانان را با بركات و موفقيت هاي بزرگ انقلاب آشنا كنند

مسئول دفتر نهاد رهبري در دانشگاه پيام نور استان فارس در نشست هم انديشي اساتيد كه در هفته قران و عترت برگزار شد با استناد به آياتي از قرآن كريم اظهارداشت: خداوند نصرت خود را نصيب مومنان مي نمايد. از اين رو علي رغم ضعف هاي مديريتي و توطئه فراوان دشمنان قوي، الطاف الهي انقلاب را زنده نگه داشته است.

حجت الاسلام ثابت افزود: در گذر از حوادث و گرفتاري هاي انقلاب، عطيه الهي و عنايات خداوندي را به خوبي مي توان مشاهده كرد.

اگر چه انقلاب در برهه هاي مختلف زخمي شده است اما تبديل به درخت تناوري شده كه جهانيان نيز اعتراف كرده اند كه اين انقلاب از بين نخواهد رفت.

مسئول دفتر نهاد رهبري در دانشگاه پيام نور استان فارس اضافه كرد: اساتيد با توجه به تاثيرگذاري آنان در بين دانشجويان به روشنگري بپردازند و انقلاب و اهداف والاي آن را براي نسل جوان تبيين كنند.چرا كه با وجود برخي مشكلات و گرفتاري ها، انقلاب بركات و موفقيت هاي بزرگي داشته است كه بايستي جوانان را با آن ها آشنا كرد.

در ادامه اين نشست اساتيد به بيان نظرات و پيشنهادات خود پرداختند.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir