همایش
1395/9/14 یکشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان :
اولین همایش شرکت های دانش بنیان، فرصت ها و چالش ها و نقش آن در توسعه کشور در چابهار برگزار می شود

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور دکتر عباس اویسی رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت : اولین همایش شرکت های دانش بنیان، فرصت ها و چالش ها و نقش آن در توسعه کشور در 18 و 19 اسفند ماه سال جاری در چابهار برگزار می شود.
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به فرمایشات و رهنمودهای اقتصادی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت : دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان درصدد است با نگاه به پتانسیل های غنی بالقوه منطقه، ازحیث جوانان مستعد و منابع معدنی و ذخایر دریایی، دسترسی به مرزهای آبی و شرق کشور، زمینه و بستری مناسب برای شکل گیری شرکت های دانش بنیان خواه از نظر ایده پردازی، تجاری سازی ایده ها و عملی ساختن فرآیند تبدیل نوآوری به فنآوری ، گرایش سرمایه انسانی توانمند را به سمت کارآفرینی فراهم سازد.
وی افزود:این همایش در قالب همایش ملی شرکت های دانش بنیان، فرصت ها و چالش ها و نقش آن در توسعه کشور با حضور نخبگان و صاحب¬نظران در این زمینه در دانشگاه پیام نور مرکز چابهار ، با هدف تعامل بنگاه¬های اقتصادی و دستگاه¬های اجرائی، با بهره گیری از دستاوردهای علمی و فنآورانه دانشگاه¬ها و مراکز پژوهشی برگزار میشود.
دکتر اویسی افزود: از همه محققین، صاحبان فکر، پژوهشگران و شرکت های دانش بنیان دعوت می شود به منظور ارتقای فرهنگ کارآفرینی در منطقه با ارسال دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی خود در این همایش ملی مشارکت نمایند.
گفتنی است مقالات برگزیده در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه سازی شده و همچنین مقالات برتر با نظر هیات داوران جهت چاپ به مجلات معتبر علمی دانشگاه¬ها ارسال خواهد شد.

وی در پایان گفت: پژوهشگران و علاقمندان می توانند با مراجعه به پورتال همایش به آدرس اینترنتی http://conference.pnu.ac.ir/sistan-kbc/ نسبت به ثبت نام و ارسال مقالات خود اقدام نمایند.


 
امتیاز دهی