استان ها
1398/11/28 دوشنبه
به مناسبت ولادت حضرت زهرا(ص)؛
جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی برگزار شد

.

با حضور رییس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی ، معاونین و کارکنان ستادی جلسه روسای مراکز و واحدهای  استان خراسان رضوی برگزارشد.
در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین جباریان ضمن تبریک تولد حضرت زهرا(س)و روز زن گفت :در ایام انتخابات هستیم و انتخابات یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است و لزوم شرکت پرشورتر در این فرایند احساس می شود.
در ادامه جلسه دکتر نژادعلی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و همچنین ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را گرامی داشت.
وی ضمن یادآوری حوادث ناگوار اخیر گفت شهادت سردار سلیمانی اتفاق ناگواری بود و علیرغم نیت شوم استکبار باعث وحدت ملی گردید.
و ب همچنین ادامه داد: اقدام قاطع و برنامه ریزی شده سپاه و نیروهای مسلح به اقدام جنایتکارانه آمریکا پاسخ محکمی بود که بنا به اذعان رسانه های تراز اول دنیا ابهت استکبار را زیر سوال برده و بعد از جنگ جهانی دوم تاریخ چنین پاسخی را سراغ نداشته و به خوبی نشان داد که ما عقب نشینی نمی کنیم.
دکتر نژادعلی همچنین با یادآوری جانباختگان شهید هواپیمای اوکراینی گفت: شهادت آن عزیزان  باعث جریحه دار شدن قلب ملت ایران شد.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ضمن تشکر از کلیه همکاران بابت برگزاری آزمون های پایان ترم و آزمون وکالت افزود:در شرایط سختی دانشگاه را اداره می کنیم و سازمان و همچنین استان تمام تلاشمان را میکنیم تا مشکلات را مدیریت کنیم.
دکتر نژادعلی در خصوص توازن منطقه ای افزود: با تلاشهای انجام شده آمار جذب توازن منطقه ای بسیار مطلوب بوده و در هر دوسال 97 و 98با تلاش همکاران استان در بین تمام دانشگاههای پیام نور کشور رتبه اول را داشته ایم.
وی در ادامه بیان کرد:با شهرداری تهاترهایی صورت گرفته و بسیاری مراکز و واحدها بدهی به  صفر رسیده است که از همکاران مراکز و واحدها انتظار می رود با تلاش بقیه بدهی ها نیز تهاتر شود.
و در پایان رؤسای محترم مراکزو واحدها به ارائه نظرات خود در مورد دستور کار جلسه پرداختند .
 
دکتر نژادعلی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت

 
امتیاز دهی