استان ها
1398/11/28 دوشنبه
دوخبرکوتاه از دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر؛
برگزاری همایش ملی در حوزه شهرسازی، برنامه ریزی شهری و منطقه ای / کارگاه آموزش طرح توجیهی برای سرمایه گذاری در جاذبه های گردشگری در قالب آموزشهای

.


به گزارش روابط عمومی ، این همایش در خصوص هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری همایشی ملی در حوزه شهرسازی، برنامه ریزی شهری و منطقه ای با حضور شهردار، معاون شهرسازی شهرداری شاهین شهر ، رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه، رئیس شورای اسلامی شاهین شهر، جمعی از اساتید و اعضا علمی  دانشگاه برگزار شد.
 
دکتر سید رامین غفاری رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر پیرامون برگزاری این جلسه و اهداف آن گفت: بر اساس نیازهای فعلی جامعه در حوزه شهرسازی و برنامه ریزی شهری و در راستای  کسب ایده ها و اندیشه های برتر علمی در فرآیند تدوین سند چشم انداز توسعه و برنامه های عملیاتی پنج ساله شاهین شهر ، این جلسه بمنظور  فراهم ساختن مقدمات برگزاری یک همایش ملی در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر برگزار شد.
غفاری افزود: در این همایش در نظر است با اهداف توسعه شهرسازی و پیشبرد طرحهای برنامه ریزی شهری و منطقه ای با نگرش به اصول علمی و فنی از نظرات، مقالات و طرحهای علمی و پژوهشی اساتید، فعالان حوزه های شهرسازی، برنامه ریزی شهری و منطقه ای صاحب نظران و اندیشمندان استفاده گردد و بتوانیم در این عرصه گامهای زیربنایی در فضای علمی کشور برداریم که جلسه امروز هماهنگی و چگونگی طرح ریزی و برنامه های اجرایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و ادامه آن در جلسات آینده پیگیری خواهد شد. برگزاری کارگاه آموزشی در تدوین طرحهای توجیهی سرمایه گذاری گردشگری در مرکز شاهین شهر
 
کارگاه آموزش طرح توجیهی برای سرمایه گذاری در جاذبه های گردشگری در قالب آموزشهای آزاد در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر برگزار شد.
 

در این کارگاه که اکثر دهیاران شهرستان، فعالان گردشگری و دانشجویان دوره دکتری شرکت داشتند، اصول و روشهای تهیه و تدوین طرحهای گردشگری در راستای سرمایه گذاری و همچنین شاخصهای طرحهای مختلف  اقتصادی و صنعتی در زمینه های جذب گردشگر و  خصوصیات مناطق جغرافیایی و قومیتی همراه با نقش آنان در سرمایه گذاری تشریح شد. 
در بخش دوم کارگاه مباحث بصورت پرسش و پاسخ ارائه گردید و شرکت کنندگان  با طرح سوالات و نظرات خود در مباحث مطروحه مشارکت جمعی داشتند. سید رامین غفاری مدرس کارگاه پیرامون برگزاری این دوره آموزشی اظهارکرد: با توجه به توان و بنیه شهرستان در راستای رشد و توسعه صنعت گردشگری و نیاز دهیاران و فعالان و سرمایه گذاران این عرصه بر آن شدیم تا در قالب آموزشهای آزاد و برگزاری کارگاههای علمی در جهت تدوین طرحهای توجیهی  و دیگر موضوعات کاربردی و مورد نیاز دست اندرکاران برای توسعه و  سرمایه گذاری در جاذبه های گردشگری اقدام نماییم.

 
امتیاز دهی