استان ها
1398/11/2 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل ؛
دانشگاه محل شکوفا شدن توانمندیهای دانشجویان است

.

 جلسه شورای فرهنگی دردانشگاه پیام نور اردبیل برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر روحی رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل در این جلسه  با بیان اینکه دانشجو باید در کارهای فرهنگی پیش قدم باشند، گفت: جامعه هدف فعالیت های فرهنگی عمدتا دانشجویان هستند و خود دانشجویان باید برای فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مربوط به خود پیشگام بوده و برنامه ارائه دهند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل افزود: هر دانشجویی قابلیت و وپتانسیل ویژه ای دارد و یکی از محورهای فعالیت های فرهنگی دانشگاه، در راستای شکوفا کردن این ظرفیت هاست.
وی  خاطر نشان کرد: جشنواره حرکت، رویش و نشریات دانشگاه پیام نور در هفته های آتی در دانشگاه پیام نور سمنان برگزار خواهد شد و دانشجویان اهل قلم میتوانند آثار خود را جهت معرفی و داوری در این جشنواره به امور فرهنگی عرضه کنند.
ایشان به فعالیت های صورت گرفته طی سال های اخیر پرداخت و یادآور شد: با وجود برخی چالش ها، تلاش کردیم با همکاری مستمر اعضاء هیئت علمی و کارکنان، آرامش و آسودگی خاطر را در دانشگاه فراهم کنیم.
دکتر روحی ادامه داد، تمکین به قوانین بدون در نظر گرفتن سود یا زیان شخصی، فرهنگ سازی سازمانی را میطلبد و یکی از کارهایی که امور فرهنگی نیاز هست به آن بپردازد، ترویج فرهنگ تبعیت کامل از قوانین و مقررات است.
دکتر روحی گفت: رشد و ارتقاء جایگاه همکاران علمی و غیر هیات علمی، نیازمند طی کردن دوره های مقدماتی است و اگر افراد غیر تخصصی در کارها گمارده شود، کارائی سیستم تنزل پیدا خواهد نمود.
همچنین، دکتر روحی قانونگرایی را عین عدالت در سیستم معرفی کرد و گفت: اجرای قانون همان برقراری عدالت است و این امر مطلوب همگان می باشد.  

 

 
امتیاز دهی