استان ها
1398/11/1 سه‌شنبه
بررسی راهکارهای افزایش اعزام دانشجویان پیام نور فارس به اردوی راهیان نور
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: اردوی راهیان نور یکی از تاثیرگذارترین برنامه های فرهنگی است

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان فارس، در نشست اردوی راهیان نور98 که با حضور رئیس دانشگاه پیام نور فارس  ورئیس بسیج دانشجویی استان بر گزار شده بود، براعزام  باشکوه دانشجویان در اردوی راهیان نور امسال تاکید شد.
دکتر محمدحسن صیف رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس دراین نشست با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه  پیام نور از اقشار متوسط جامعه و پایبند به نظام وانقلاب اسلامی هستند، اظهارداشت: علیرغم کاهش بودجه های عمرانی وجاری دانشگاه، تلاش داریم اعتبارات مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی اختصاص دهیم.
وی با تشکر از فعالیت های بسیج دانشجویی و همراهی با مجموعه مدیریتی دانشگاه، اظهارداشت: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورشیراز در اکثر برنامه ها و فعالیت ها حضور فعال و تاثیر گذاری دارد که نمونه آن برگزاری یادواره شهدای دانشجویی استان فارس بود که با شکوه و عظمت خاصی به اجرا درآمد.
رئیس بسیج دانشجویی استان فارس نیز دراین نشست از حمایت مدیریت دانشگاه پیام نور استان فارس در برنامه های بسیج دانشجویی تشکر کرد و اظهارداشت: دانشگاه پیام نور یکی از کم حاشیه ترین و همراه ترین مجموعه ها با بسیج است که تعامل خوبی بین دو مجموعه وجود دارد.
سعید یوسفی به برخی تلاشهای صورت گرفته برای فراهم ساختن زیرساخت های لازم برای اجرای اردوهای راهیان نور در مناطق غرب وجنوب غرب اشاره کرد و افزود: امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته بیشترین اعزام دانشجویان به راهیان نور از استان فارس انجام گیرد.
وی همچنین به ۴ محورفرهنگی  در برنامه های راهیان نورنیز اشاره کرد و یادآور شد:  مباحثی از جمله آشنایی با مهارت زندگی ومشاوره انتخاب همسر، پیشگیری از اعتیاد، نقش آفرینی فضای مجازی، حجاب وحیا  برای شرکت کنندگان دراین اردوهای 4 روزه درنظرگرفته شده است.
گفتنی است دراین نشست مدیران ستادی دانشگاه ، مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی و مسئول بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی دانشگاه پیام نور شیراز نیز حضور داشتند.
 
 
 

 
امتیاز دهی