استان ها
1398/10/4 چهارشنبه
فرماندار شهرستان خرمبید تاکید کرد:
حضور پررنگ دانشگاه پیام نور در توسعه شهرستان خرمبید و کاهش آسیب های اجتماعی

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس از همکاری مسئولین شهرستان خرمبید با دانشگاه پیام نور صفاشهر تجلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی  در دیدار صمیمانه فرماندار شهرستان خرمبید با رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس ، برنامه های آتی و نیازمندی های دانشگاه پیام نور صفاشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در این نشست  با تقدیر از تلاش مجموعه مسئولین شهرستان در امر اختصاص اعتبارات محلی برای توسعه دانشگاه پیام نور صفاشهر خصوصاً تکمیل مجتمع ورزشی این دانشگاه، اظهارداشت:  دانشگاه پیام نور صفاشهر یکی از مراکز مهم و با سابقه دانشگاه پیام نوراست که برای تبدیل این مرکز دانشگاهی به برند آموزش عالی تلاش خواهیم کرد.
دکتر محمدحسن صیف،به زیرساخت های موجود در دانشگاه پیام نور صفاشهر نیز اشاره کرد و یادآور شد: با امکانات کالبدی موجود امکان برگزاری آزمون های سراسری،فراگیر،استخدامی و... دراین مرکز دانشگاهی فراهم شده است.
وی از میزبانی مرکز صفاشهر در همایش های ملی و همچنین مسابقات قرآنی دانشجویان استان فارس استقبال کرد.
 فرماندار خرمبید نیز دراین نشست گفت: دانشگاه پیام نورصفاشهر به عنوان یکی از مراکز مهم آموزش عالی و تاثیرگذار در شهرستان خرمبید است که برای توسعه و پیشرفت آن همچون گذشته همکاری خواهیم داشت.
کریمی با اشاره به جایگاه ویژه دانشگاه به عنوان اتاق فکرجامعه اظهارداشت: برای توسعه شهرستان خرمبید و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان نیازمند همکاری و تلاش بیشتر و پررنگ دانشگاه پیام نور هستیم.
کریمی رئیس شورای شهرصفاشهر نیز دراین نشست اظهارداشت: برای تقویت مراکز آموزشی تاکنون همه تلاش خود را بکار گرفته ایم.
 گفتنی است دراین مراسم حاجیان رئیس دانشگاه پیام نور صفاشهر،رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قادرآباد و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان فارس نیز حضور داشتند.

 
امتیاز دهی