استان ها
1398/7/23 سه‌شنبه
رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر:
دانشگاه پیام نور یک دانشگاه ماموریت گراست

.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه ماموریت گراست که با حداقل امکانات کارهای بزرگی انجام داده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور رییس این دانشگاه  درجمع دانشجویان ورودی جدید گفت: دانشجویی آغاز مرحله‌ای جدید از زندگی است که امیدواریم این فصل ارزشمند آغاز راه بسیار زیبا و پرباری برای شما عزیزان باشد.
 دکتر محمدرضا بحرانی افزود:دانشگاه پیام نور یک دانشگاه ماموریت گراست که با حداقل امکانات کارهای بزرگی انجام داده است و با توجه به مختصاتی که دانشگاه دارد اولین دانشگاهی است که در فلسفه تاسیس آن آموزش نیمه حضوری و با شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت دیده شده است.
دکتر محمد رضا بحرانی گفت: در راهبرد دانشگاه پیام نور جهت گیری به سمت کارآفرینی و نو آوری داریم و از دانشجویان می خواهیم به این سمت و سو حرکت کنند.
وی تاکیدکرد: دانشجویان این دانشگاه هر وقت خواستند موفق شدند که در کشور بدرخشند مثل تیم های علمی هوافضا ،تیم‌های ورزشی و انجمن های علمی و کانون های فرهنگی  و این نشان می دهد که می توان با امکانات محدود کارهای بزرگی را انجام داد.
معاون عمرانی استانداری بوشهر در جمع دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه گفت: ورود به دانشگاه آغاز راه است و آینده زندگی ما بستگی به برنامه ریزی و تلاش امروز ما دارد.
مهرداد ستوده افزود: کشور بیشتر به منابع انسانی خلاق نیاز دارد تا امکانات و تکنولوژی‌های وارداتی جدید؛ چه منابع انسانی برای این کار ضروری است و لازمه پرورش نیروی انسانی  دانشجویان خلاق است.
وی درخصوص لزوم قطع وابستگی به نفت و توسعه گردشگری گفت: در استان بوشهر و در کشور راهی جز روی آوردن به صنعت توریسم و شرکت‌های دانش بنیان نداریم در چند سال گذشته استان بوشهر در زمینه گردشگری اقدامات بسیار خوبی انجام داده است و به امید روزی که بتوانیم درآمد کشور را از نفت جدا کنیم و جذب دانشجوی گردشگری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر برای پیوند بین این صنعت و جامعه دانشگاهی بسیار خوشحال کننده است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر در جمع دانشجویان ورودی جدیداین دانشگاه گفت: دانشگاه و حوزه نماد های علمی و فرهنگ جامعه هستند و دانشجو و طلبه نقش مهمی در انتقال علم و فرهنگ دارد انتظاری که از دانشجو می رود این است که در ارتقا علمی خود بسیار کوشا باشد.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر با تاکید بر نقش دانشجویان درجامعه گفت: دانشجو باید جریان‌ساز باشد نه اینکه مغلوب جریان غالب شود و اخلاق دانشجو باید متناسب با ایمان عمیق یک دانشجوی مسلمان باشد
از جمله برنامه های مراسم اسقبال از نو دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر  قرایت نیایش،ورود پرچم دانشگاه و تقدیر از و معرفی دانشجویان برتر رشته های مختلف  این دانشگاه بود.

 
امتیاز دهی