استان ها
1398/6/26 سه‌شنبه
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:
سهم دانشگاه پیام نور در تربیت نیروی انسانی بیش از سایر دانشگاهاست

.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان سهم دانشگاه پیام نور را در تربیت نیروی انسانی متخصص قابل توجه دانست.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در دیدار دکتر خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان، با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور در دورترین نقطه کشور در حال  ارائه خدمات به اقشار محروم جامعه است، افزود: سهم و نقش دانشگاه پیام نور در تربیت نیروی انسانی نسبت به سایر دانشگاهها دو چندان است.
امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه مسئولین هر مقدار که می توانند برای دانشگاه پیام نور سرمایه گذاری و همکاری کنند اظهار داشت: دانشگاه پیام نور  با توجه کیفیت آموزشی و رشته های متناسب در کادر نیروی انسانی و متخصص در حوزه علمی، اجرایی، قضایی و اقتصادی استان  نقش بسزایی داشته و دارد.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود  با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب خواستار همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه در این مهم شد.
عبادی زاده خود را نیز عضوی از دانشگاهیان بر شمرد و تعلق خاطر خود را نسبت به دانشگاهها اعلام کرد.
وی در این دیدار بر تعامل و ارتباط بین اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور و صنایع استان تأکید کرد.
در ادامه این دیدار دکتر خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان به گزارشی از عملکرد دانشگاه پرداخت و از آخرین مهلت ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی کارشناسی در این واحد دانشگاهی تا ۲۸شهریورماه خبر داد.
خیری در پایان همکاری علمی  و هم جانبه دانشگاه پیام نور در محقق شدن گام دوم انقلاب را اعلام و ابراز امیدواری کرد، با وجود پتانسیل نیروی هیات علمی دانشگاه در راستای توسعه فرهنگی، علمی و پژوهشی استان هرمزگان گام موثری بر خواهیم داشت.

 
امتیاز دهی