استان ها
1398/6/25 دوشنبه
دکترمعصومی گفت،
دانشگاه پیام نور دارای بهترین پتانسیل برای ارتباط با صنعت است

.

اولین جلسه کارگروه اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری با حضور مسئولین کانون صنفی انجمن کارفرمایان در محل ستاد استانی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی:بر اساس تفاهم نامه منعقده دانشگاه پیام نور با کانون صنفی انجمن کارفرمایان کشور ، استان آذربایجان شرقی به عنوان یکی از فعال ترین استانها در جهت پیگیری و تحقق مفاد تفاهم نامه ، اولین جلسه کارگروه اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری را با حضور مسئولین کانون و اعضای منتخب هیئت علمی و هیئت رئیسه استان برگزار کرد.

دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تقدیر از پیگیری و حضور مسئولین کانون صنفی و نیز اعضای هیئت علمی منتخب این کارگروه ، گفت : دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور ، به جهت گستره جغرافیایی در سطح کشور ، از بهترین پتانسیل برای ارتباط با صنعت و بهره مندی از ظرفیت های خاص هر منطقه برخوردار است .

ایشان با اشاره به وجود اعضای علمی در بسیاری از رشته های دانشگاهی در پیام نور استان و در تمامی مراکز و واحدهای استان ، تاکید کرد : در صورت برنامه ریزی دقیق و شناسایی ظرفیت ها و نیازهای هر منطقه و بهره مندی از پتانسیل طرفین می توانیم به عنوان استان پیشرو در زمینه حل بسیاری از مشکلات صنعت و دانشگاه قدم برداریم .

 نراقی مسئول کانون صنفی انجمن کارفرمایان استان آذربایجان شرقی نیز ضمن تقدیر از نگاه علمی و پیگیری و جدیت مسئولین دانشگاه پیام نور در راستای تحقق مفاد تفاهم نامه و ایجاد بستر لازم برای حل مشکلات ، گفت : صنعت همواره نیاز به علم و تخصص اساتید و دانشگاهیا نداشته و دارد و باید در این زمینه با رفع گلوگاه های ایجاد شده و شناسایی نقاط ضعف و قوت و استفاده از ظرفیت های مختلف و بی بدیل در شهرستانهای مختلف استان ، حرکت خود را شتاب دهیم و از این موقعیت ایجاد شده نهایت استفاده را برای نزدیکی بیشتر دیدگاههای صنعت گران و اساتید دانشگاهی ببریم .

دیدار از واحدهای صنعتی فعال در سطح استان و ایجاد کلینیک صنعت به عنوان پیشنهادهای کاری مهم این جلسه بود که جهت بررسی و تدوین راهکارههای لازم از طرف دانشگاه و کانون مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسات به صورت برنامه ریزی شده و براساس دستور جلسات تدوین شده به صورت مستمر در دانشگاه پیام نور استان برگزار خواهد شد.


 
امتیاز دهی