استان ها
1398/6/5 سه‌شنبه
دردانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی ؛
بزرگترین پروژه آموزشی کشوردردانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی برگزار شد

.

دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان با حضور در محل پروژه آموزشی مرکز تبریز ، ضمن بازدید از این پروژه ، ابراز امیدواری کد که با افتتاح آن بسیاری از مشکلات موجود مرتفع شود.

به گزارش روابط عمومی :بزرگترین و به روز ترین پروژه آموزشی دانشگاه پیام نور کشور که در مرکز تبریز احداث شده است ، به زودی مورد بهره برداری رسمی قرار خواهد گرفت .

دکتر معصومی با اعلام این خبر و بازدید از پیشرفت مراحل نهایی کار این ساختمان آموزشی ، گفت : این پروژه در شش طبقه و با مساحت 6000 مترمربع در مرکز تبریز احداث شده و در اجرای آن از به روزترین و مدرن ترین ابزار و تکنولوژی های موجود استفاده شده است که به جرات می توان گفت در کل دانشگاههای پیام نور کشور بی نظیر است .

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به برخی کمبودها و مشکلات موجود ، گفت : با همکاری سازمان مرکزی و اداره عمران دانشگاه پیام نور استان سعی داریم در آینده ای نزدیک این پروژه مهم را افتتاح و مورد استفاده قرار دهیم و امیدوارم با اضافه شدن این فضا به دانشگاه شاهد رشد بیش از پیش در تمامی سطوح دانشگاه باشیم و به تبع آن بسیاری از نارسائی های موجود مرتفع شود.

دکتر معصومی ایجاد فضایی آرام و امکانات به روز برای ادامه تحصیل علاقه مندان به تحصیل در بزرگترین و ارزان ترین دانشگاه دولتی کشور را از اهم اهداف دانشگاه دانسته و گفت : برنامه ریزی های دانشگاه در جهت تربیت دانشجویانی کارآفرین و خلاق است و در تحقق این مهم از تمامی ظرفیت های استانی و کشوری بهره خواهیم جست تا دانشجویان بتوانند آینده خود را قبل از اتمام تحصیلات دانشگاهی تضمین نمایند.


 
امتیاز دهی