استان ها
1398/5/27 یکشنبه
بازدید نمایندگان مجلس از دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر
نمایندگان مجلس از دانشگاه پیام نور واحد قائم شهر بازدید کردند

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، دکتر سیدعلی ادیانی و دکتر عبدالله رضیان نمایندگان مردم قائم شهر،سوادکوه،جویبار،سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی به همراه یوسف‌پور فرماندار قائم‌شهر، دکتر سید افشین موسوی چلک معاون دانشگاه پیام نور مازندران؛ دکتر علیرضا زمانیان رئیس دانشگاه پیام نور واحد قائم‌شهر از پروژه در دست ساخت دانشگاه پیام نور قائم‌شهر بازدید کردند.

دکتر موسوی چلک، معاون دانشگاه پیام نور استان، تکمیل روند پروژه در حال ساخت واحد قائم‌شهر را یکی از برنامه‌های اصلی در استان برشمرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای جذب دانشجو در واحد قائم‌شهر انتظار می‌رود مسئولین در این امر همکاری و حمایت‌های لازم را انجام دهند.

دکتر ادیانی نماینده مردم  قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با اشاره به  روند طولانی شدن ساخت پروژه عمرانی این واحد دانشگاهی، ابراز امیدواری کرد که این بازدید بتواند در پیشبرد روند ساخت این پروژه به صورت عملیاتی مؤثر باشد.

همچنین دکتر رضیان دیگر نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز بر لزوم تسریع روند ساخت دانشگاه تأکید کرد و در خصوص پیگیری‌های لازم جهت تکمیل این پروژه اعلام همکاری کرد.


 
امتیاز دهی