استان ها
1398/5/27 یکشنبه
سردار بایرامی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس گیلان:
نیازمند حمایت های معنوی و همراهی دانشگاه پیام نور گیلان در طرح توسعه موزه دفاع مقدس هستیم

.

سردار بایرامی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس گیلان گفت: برای نمایش اقتدار و جانفشانی های فرزندان غیور و متعهد گیلانی در دوران دفاع مقدس در صدد توسعه و طراحی موزه دفاع مقدس در زمین ده هکتاری هستیم و برای تحقق بهتر و عملیاتی شدن مطلوب این طرح عظیم دفاع مقدس که می تواند نمایشی از دلاوریهای جوانان گیلانی باشد نیازمند حمایت های معنوی دانشگاه پیام نور هستیم.
وی افزود: با توجه به حضور تعداد کثیری از ایثارگران در دانشگاه پیام نورکه سرمایه های معنوی و گنجینه هایی از خاطرات و یادگارهای دفاع مقدس هستند  و برای طرح توسعه و غنای هرچه بیشتر موزه دفاع مقدس نیازمند وقایع و خاطرات این بزرگان برای طراحی و بازآفرینی دفاع مقدس در قالب موزه دفاع مقدس هستیم .
دکتر سعید صادقی رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان در دیدار با سردار بایرامی مدیر کل  بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس گیلان ضمن خیرمقدم و قول مساعد در جهت همکاری فرهنگی با بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس گفت: جوانان ولایی استان با حضور در جبهه های دفاع مقدس یادگاری ارزشمند از فرهنگ ایثار و شهادت و فنا فی ا... را به همگان نشان دادند و به عنوان چراغ راهی برای همگان باید معرفی شوند.
وی ادامه داد: تمامی مردم در هر جای دنیا برای دفاع از خاک خود متحد می شوند و از میهن خود در مقابل دشمن دفاع می کنند اما خصیصه اصلی دفاع مقدس ایران تعهد، ایثار و مردانگی جوانانی برخاسته از توده مردم است که نه به صورت تشکلی سازمان یافته بلکه به صورت انسان هایی عاشق و مُلهِم از فرهنگ عاشورایی به جبهه های نبرد حق علیه باطل رهسپار و با تقدیم جان ارزشمند خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

 
امتیاز دهی