استان ها
1398/5/22 سه‌شنبه
برگزاری بخش آوایی بیست و سومین جشنواره استانی قرآن و عترت دانشگاه پیام نور
دانشجویان شرکت کننده در بخش شفاهی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور استان قزوین به رقابت پرداختند

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، همزمان با برگزاری بیست و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه های پیام نور، دانشجویان دانشگاه پیام نور استان قزوین نیز در بخش آوایی مرحله استانی به رقابت پرداختند.

دکتر رضا رسولی ‌شربیانی، رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان قزوین در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات بیان کرد: به همت دانشگاه پیام‌ نور نخبگان این دانشگاه شناسایی‌ شده‌اند که طی برگزاری جشنواره‌ها، بسیاری از نخبگان معرفی و رسانه‌ای می‌شوند که این اتفاق مبارک باعث شناخت جامعه از ظرفیت ها و پتانسیل های دانشجویی دانشگاه خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان خط قرمز این دانشگاه هستند، افزود: باید امروز بستری فراهم شود که اگر برای نخبگان جاذبه نداریم دافعه نداشته باشیم؛ ما به واسطه وجود  نخبگان حرف‌های بسیاری برای گفتن در دنیا داریم.

گفتنی است این مرحله از  مسابقات در روز سه شنبه 22 مرداد 97 با حضور 35 دانشجو در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء ، حفظ 10 جزء ، حفظ 5 جزء، قرائت تحقیق ،ترتیل ، دعا ، مناجات خوانی و اذان برگزار گردید.

داوری این دوره از مسابقات در بخش برادران را استاد حمید عابدیها و استاد علی آقا حسینی بر عهده داشتند و در بخش خواهران نیز سرکار خانم دکتر سیاهپوش و سرکار خانم استاد قلی پور به داوری مسابقات پرداختند.

شایان ذکر است در سال جاری 162 دانشجو در بخش های آوایی و معارفی بیست و سومین جشنواره قرآن وعترت دانشجویی شرکت کرده اند که منتخبین مرحله استانی در هفته اول مهرسال جاری به میزبانی استان کرمان به رقابت خواهند پرداخت.


 

 
امتیاز دهی