استان ها
1398/5/22 سه‌شنبه
در نشست تخصصی رویداد ملی استارت آپ آسیب های اجتماعی با رویکرد کسب وکار مطرح شد:
کاهش آسیب های اجتماعی از طریق ایده های نو و کارآفرینانه

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر حسین نازک تبار رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ساری در نشست تخصصی رویداد ملی استارت آپ آسیب های اجتماعی با رویکرد کسب و کار اظهار کرد: این رویداد یک روزه در پنج محور آسیب های فضای مجازی، طلاق و خشونت خانگی، فقدان مهارت و زنان سرپرست خانوار، حاشیه نشینی و کودکان کار و بلایای طبیعی با رویکرد کسب و کار با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری و دستگاه های اجرایی مازندران برگزار می شود. 
دبیر اجرایی رویداد استارتاپ اجتماعی گفت: فقدان مهارت های اجتماعی و شغلی منشأ اغلب آسیب های اجتماعی است. 
آموزش مهارت‌های کارآفرینانه یکی از راهکارهاي حل مسائل و آسيب هاي اجتماعی است. حضور سمن ها در این رویداد و ارائه ایده های نو در کنترل آسیب ها تأثیرگذار بوده و باید مردم را از طریق سازمان های مردم نهاد به سمت فعالیت‌های اجتماعی و کسب وکارهای نوین هدایت کرد.
وی خاطرنشان کرد: با برگزاری این رویداد به دنبال جذب ایده‌های نو برای کاهش آسیب های اجتماعی هستیم؛ لذا از نخبگان دانشگاهی و پژوهشگران دعوت می کنیم تا با شرکت در این رویداد و ایده پردازی های نو نقش مؤثری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته باشند.
در ادامه رئیس پارک علم و فناوری مازندران تأکید کرد: با ایجاد کسب و کارهای نوپا و توسعه فعالیت های دانش بنیانی می توانیم بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی را کنترل نماییم.
وی بیان كرد: ترویج فرهنگ کسب وکار جمعی و خلق ایده های نوین می تواند راه حلی برای کاهش مسائل اجتماعی باشد.

 
امتیاز دهی