استان ها
1398/4/19 چهارشنبه
در دانشگاه پیام نور البرز؛
همایش موفقیت در آزمون وکالت برگزار شد

.



معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و مسئول مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه پیام نور البرز گفت:همایش رایگان موفقیت در آزمون وکالت و قضاوت 98 با هدف آشنایی داوطلبان با این آزمون و  منابع آن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر فریبرز احمدی  در حاشیه این همایش گفت: همایش موفقیت در آزمون وکالت با همکاری  مشترک مرکز آموزشهای آزاد، موسسه حقوقی یکتا داوری اندیشه و گروه حقوق و الهیات  به مدت 4 ساعت در سالن همایشهای ایت ا... طالقانی دانشگاه پیام نور البرز برگزار و با استقبال داوطلبین گروه حقوق و الهیات مواجه شد.
فریبرز احمدی  با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش افزایش اعتماد به نفس داوطلبان آزمون، نحوه مطالعه منابع آزمون و راهکار‌های موفقیت در آزمون وکالت بود، افزود: معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور البرز افزود:یکی از برنامه های  اثر بخش این همایش ارائه نکات کلیدی آزمون‌های حقوقی توسط رتبه‌های برتر آزمون وکالت ۹۶ و ۹۷  بود و استفاده از تجارب قضات برتر استان البرز و اساتید برجسته در دروس تخصصی بود.
دکتر احمدی ضمن تقدیر از دکتر یوسفی عضو علمی رشته حقوق دانشگاه پیام نور ماهدشت، همکاری مرکز آموزشهای  آزاد  دانشگاه پیام نور استان البرز را با موسسات معتبر آموزشی و پژوهشی گامی مهم در جذب مخاطبین و آشنایی آنها با فعالیتهای این دانشگاه دولتی عنوان کرد.
گفتنی است، در این همایش جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان رشته حقوق وفقه ونیز اساتید و معاونتهای محترم دانشگاه حضور داشتند  و در ادامه  آقای عبدالحسین نجفی سوها رییس شعبه ۸ دادگاه تجدید نظر استان البرز و آقای دکتر محمد حسین قائم مقام فراهانی وکیل پایه یک دادگستری مرکز و استاد تمام دانشگاه تهران به تبیین مقدمات مطالعه دروس ویژه آزمون پرداختند.
 
 
 

 
امتیاز دهی